Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla Gminy Wałcz i jednostek organizacyjnych w roku 2021.

Gmina Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 580 241, , fax. 672 580 241
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałcz
    ul. Dąbrowskiego 8
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 580 241, , fax. 672 580 241
    REGON: 570791520
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawalcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla Gminy Wałcz i jednostek organizacyjnych w roku 2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw w szacowanych ilościach: a) benzyna bezołowiowa Pb 95 – 6 600 litrów b) olej napędowy ON – 58 000 litrów 2. Zamawiający wymaga aby oferowana przez Wykonawcę stacja paliw znajdowała się w mieście Wałcz w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną (odległość mierzona trasą – samochodem, wg „Google maps” na stronie internetowej www.google.pl/maps). 2.1 Jeżeli w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zajedzie konieczność przeprowadzenia modernizacji którejkolwiek ze stacji paliw, podanej przez Wykonawcę w ofercie, Zamawiający dopuszcza możliwość tankowania na innej stacji paliw położonej najbliżej siedziby stacji modernizowanej na koszt Wykonawcy. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na sukcesywnej dostawie paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego oraz w kanister z przeznaczeniem do urządzeń zmechanizowanych z napędem silnikowym, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.). 3.1. Zamawiający wymaga wystawienia kart paliwowych, zapewniający bezgotówkowy zakup paliwa przypisanych do numeru rejestracyjnego pojazdu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innej formy rozliczeń bezgotówkowych za zakup paliwa. 4. Ilość zamawianego paliwa przez Zamawiającego uzależniona będzie od jego rzeczywistych potrzeb, dlatego też zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. 5. Ilość i asortyment paliwa nie mogą być w razie mniejszych potrzeb Zamawiającego podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia musi być w ciągłej sprzedaży i musi spełniać wymagania jakościowe określone aktualnymi przepisami prawa (min. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2020, poz. 727), norma PN-EN 228, norma PE-EN590). 7. Skład paliwa powinien być dostosowany do odpowiedniej pory roku oraz wolny od zanieczyszczeń. 8. Tankowane będą tylko pojazdy wskazane przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zastrzega sobie, iż w trakcie obowiązywania umowy może zmienić zwiększyć się lub zmniejszyć tabor samochodowy/ sprzętowy. Zamawiający zobowiązuje się do przedłożenia i stałej aktualizacji listy samochodów. 10. Wydawanie paliw będzie odbywało się na podstawie dokumentu potwierdzenia wydania paliwa, które otrzymuje dokonujący transakcji bezgotówkowego zakupu paliw. 11. Sprzedaż paliw dokonywana będzie według cennika cen detalicznych stacji paliw obowiązującego w dniu odbioru paliw z każdorazowym uwzględnieniem przysługującego zamawiającemu rabatu kwotowego. 12. Rabat kwotowy będzie wielkością stałą wyrażoną w zł/litr. Wysokość rabatu kwotowego nie może ulec zmniejszeniu w trakcie całego okresu trwania umowy. Zaoferowana wysokość rabatu kwotowego będzie odliczana każdorazowo od ceny detalicznej brutto 1 litra paliwa, obowiązującej w oferowanej stacji paliw Wykonawcy w chwili tankowania pojazdu. 13.Płatność: a) zapłata za pobrane paliwo następowała będzie na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT. Zamawiający dopuszcza wystawienie faktury w formie elektronicznej tzw. e-faktury. Faktury wystawiane będą po zakończeniu okresu rozliczeniowego. b) zapłata za pobrane paliwa dokonywana będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. c) faktura bądź załącznik do niej musi zawierać zbiorczy raport z dokonanych transakcji wraz z informacjami o: numerze rejestracyjnym tankowanego pojazdu, dacie tankowania, ilości pobranego paliwa, rodzaju pobranego paliwa, cenie jednostkowej obowiązującej w chwili tankowania, udzielonym rabacie kwotowym oraz łącznej kwocie netto i brutto za wydane paliwo. 14.Wykonawca udziela gwarancji na jakość przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi normami na poszczególne rodzaje paliw. 15. Wymagane godziny otwarcia stacji od 6: 00 do 22:00 16. Wykonawca zapewni ciągłość dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 833) ważna co najmniej do 31.12.2021r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale VI pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VIII pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach