Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych

Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Kwiatowa 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 576 32 15 , fax. 82 576 10 84
  • Data zamieszczenia: 2014-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie
    ul. Kwiatowa 1 1
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 576 32 15, fax. 82 576 10 84
    REGON: 00065459800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostaje podzielone na dwie odrębne Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. 1.Przedmiotem Części 1 - Dostawa oleju napędowego i benzyny jest dostawa oleju napędowego na potrzeby tankowania pojazdów DPS oraz dostawa benzyny 95-oktanowej na potrzeby sprzętu mechanicznego należącego do DPS. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie poprzez tankowanie pojazdów. Dostawa benzyny odbywać się będzie poprzez tankowanie kanistrów do tego celu przeznaczonych. Szacunkowe ilości paliw na okres 36 miesięcy: 18300 litrów oleju napędowego; 1200 litrów benzyny 95. Paliwa powinny odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 ) oraz normom: PN-EN 228:2005; PN-EN 590:2005. Tankowanie odbywać się będzie bezgotówkowo. Dopuszczalna jest możliwość stosowania mikroprocesorowych kart paliwowych do kontrolowania i monitorowania dokonywanych transakcji. Każdorazowe tankowanie potwierdzone będzie ponadto stosownym dokumentem (np.: WZ, Dowód Sprzedaży, wydruk z terminala, pokwitowanie) uwzględniającym ilość oraz wartość lub cenę tankowanego paliwa. Rozliczenie następować będzie poprzez wystawienie faktury zbiorczej za okresy od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Data sprzedaży jest to ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Płatność przelewem w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury. Tankowania odbywać się będą na stacji paliw pracującej całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowanej w odległości maksymalnie 10 kilometrów od siedziby Zamawiającego. 2.Przedmiotem Części 2 - Dostawa oleju opałowego jest dostawa oleju opałowego lekkiego, przeznaczonego do celów grzewczych. Miejsce dostaw - Filia Domu Pomocy Społecznej w Bzowcu, gm. Rudnik, powiat krasnostawski. Olej opałowy musi spełniać parametry fizyko - chemiczne określone w PN-C-96024. Szacunkowe zapotrzebowanie na okres 36 miesięcy wynosi 86000 litrów (sł.: Osiemdziesiąt sześć tysięcy litrów). Jednorazowa dostawa w ilości przeciętnie 5000 - 6000 litrów. Płatność przelewem w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Załącznik nr 2 dla poszczególnych Części. Załączniki są integralnym elementem SIWZ. 3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrasnystaw.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach