Przetargi.pl
Dostawa paliw na potrzeby MZDIM w Bytomiu w 2021 r.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 969 700 , fax. 323 969 702
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 323 969 700, fax. 323 969 702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw na potrzeby MZDIM w Bytomiu w 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw na potrzeby Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu w 2021r. obejmująca zakup: a) oleju napędowego - w ilości do 59 390 litrów, b) benzyny bezołowiowej 95-oktanowej - w ilości do 21 581 litrów. Olej napędowy winien spełniać Polską Normę PN-EN-590 z późn. zm., natomiast benzyna bezołowiowa Pb 95 Polską Normę PN-EN-228 z późn. zm. Pozostałe parametry zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r.,pózn. 1680 z późn. zm.) Podane ilości paliw są orientacyjne (szacunkowe) i mają na celu porównanie cen ofertowych i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z w/w paliw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego. Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez sukcesywne, bieżące, bezgotówkowe zakupy paliw na stacjach benzynowych Wykonawcy. Zakupy paliwa będą dokonywane na stacji paliw Wykonawcy, znajdującej się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wykaz pojazdów ze wskazaniem nr rejestracyjnych oraz rodzajem paliw zawiera Tabela, stanowiąca Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Zakup paliw następować będzie przy pomocy 28 kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu których odbywać się będzie bezgotówkowy zakup paliwa, przy czym 24+4 kart przypisanych zostanie do poszczególnych pojazdów, a 3 wystawione zostaną w celu realizacji zakupu odpowiednio oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, służących do zasilania pozostałych urządzeń Zamawiającego (koparkoładowarka, warsztat, pompa, sprzęt). Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu karty paliwowe do 10 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby kart w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego dostarczenia dodatkowych kart w przypadku zwiększenia liczby pojazdów w terminie 7 dni. Wykonawca umożliwi dokonanie zablokowania karty paliwowej (flotowej) przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub dokona zablokowania karty we własnym zakresie niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o zagubieniu lub kradzieży kary. Zamawiający z chwilą zgłoszenia utraty karty Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby nieuprawnione na podstawie tej karty. Zakup paliw odbywać się będzie według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego upustu określonego w ofercie Wykonawcy. Potwierdzeniem transakcji na stacji jest kwit WZ, który zawiera następujące dane: adres stacji paliw, na której odbyła się transakcja, datę transakcji, nr karty, nr rejestracyjny tankowanego pojazdu, stan licznika (na życzenie klienta), rodzaj i ilość paliwa oraz wartość transakcji. Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu – za okres od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 dnia do końca miesiąca, po wystawieniu faktury przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie zakupionego paliwa i cen z dnia zakupu (z uwzględnieniem wskazanego w ofercie upustu), do wartości wskazanej w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu internetową platformę klienta, zawierającą w/w informacje o dokonanych transakcjach, za pomocą której możliwe będzie bieżące i archiwalne śledzenie dokonanych transakcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada koncesję ważną przez cały okres trwania umowy wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. – Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ: 1) ppkt 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.6. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5.1). b) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5.1) a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6.7. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.8. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach