Przetargi.pl
Dostawa paliw na potrzeby MZDIM w Bytomiu w 2020 r.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 969 700 , fax. 323 969 702
  • Data zamieszczenia: 2020-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 323 969 700, fax. 323 969 702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw na potrzeby MZDIM w Bytomiu w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw na potrzeby Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu w 2020 r. obejmująca zakup: a) oleju napędowego - w ilości do 6 000 litrów, b) benzyny bezołowiowej 95-oktanowej - w ilości do 3 050 litrów. Olej napędowy winien spełniać Polską Normę PN-EN-590 z późn. zm., natomiast benzyna bezołowiowa Pb 95 Polską Normę PN-EN-228 z późn. zm. Pozostałe parametry zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r.,poz. 1680 z późn. zm.) 3.2. Podane ilości paliw są orientacyjne (szacunkowe) i mają na celu porównanie cen ofertowych i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z w/w paliw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego. 3.4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę do 40.000,00 zł brutto. 3.5. Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez sukcesywne, bieżące, bezgotówkowe zakupy paliw na stacjach benzynowych Wykonawcy. 3.6. Wykaz pojazdów ze wskazaniem nr rejestracyjnych oraz rodzajem paliw zawiera Tabela, stanowiąca Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 3.7. Zakup paliw następować będzie przy pomocy 21 kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu których odbywać się będzie bezgotówkowy zakup paliwa, przy czym 19 kart przypisanych zostanie do poszczególnych pojazdów, a 2 wystawione zostaną w celu realizacji zakupu odpowiednio oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, służących do zasilania pozostałych urządzeń Zamawiającego (koparkoładowarka, warsztat). 3.8. Zakup paliw odbywać się będzie według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego upustu określonego w ofercie Wykonawcy. 3.9. Potwierdzeniem transakcji na stacji jest kwit WZ, który zawiera następujące dane: adres stacji paliw, na której odbyła się transakcja, datę transakcji, nr karty, nr rejestracyjny tankowanego pojazdu, stan licznika (na życzenie klienta), rodzaj i ilość paliwa oraz wartość transakcji. 3.10. Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu – za okres od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 dnia do końca miesiąca, po wystawieniu faktury przez Wykonawcę. 3.11. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie zakupionego paliwa i cen z dnia zakupu (z uwzględnieniem wskazanego w ofercie upustu), do wartości wskazanej w ofercie. 3.12. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu internetową platformę klienta, zawierającą w/w informacje o dokonanych transakcjach, za pomocą której możliwe będzie bieżące i archiwalne śledzenie dokonanych transakcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada koncesję ważną przez cały okres trwania umowy wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. – Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.3.6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. 5.3.7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.3.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 Pzp. 5.3.9. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 5.3.10. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt. 1-3 SIWZ. 6.6. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5.1). b) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5.1) a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6.7. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.8. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach