Przetargi.pl
Dostawa paliw na potrzeby MZDiM w Bytomiu 2021r.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 969 700 , fax. 323 969 702
  • Data zamieszczenia: 2021-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 323 969 700, fax. 323 969 702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw na potrzeby MZDiM w Bytomiu 2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw na potrzeby Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu w 2021r. obejmująca zakup: a) oleju napędowego - w ilości do 59 390 litrów, b) benzyny bezołowiowej 95-oktanowej - w ilości do 21 581 litrów. Olej napędowy winien spełniać Polską Normę PN-EN-590 z późn. zm., natomiast benzyna bezołowiowa Pb 95 Polską Normę PN-EN-228 z późn. zm. Pozostałe parametry zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r.,pózn. 1680 z późn. zm.) 3.2. Podane ilości paliw są orientacyjne (szacunkowe) i mają na celu porównanie cen ofertowych i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z w/w paliw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego. 3.4. Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez sukcesywne, bieżące, bezgotówkowe zakupy paliw na stacjach benzynowych Wykonawcy. 3.5. Zakupy paliwa będą dokonywane na stacji paliw Wykonawcy, znajdującej się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 3.6. Wykaz pojazdów ze wskazaniem nr rejestracyjnych oraz rodzajem paliw zawiera Tabela, stanowiąca Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 3.7. Zakup paliw następować będzie przy pomocy 28 kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu których odbywać się będzie bezgotówkowy zakup paliwa, przy czym 24+4 kart przypisanych zostanie do poszczególnych pojazdów, a 3 wystawione zostaną w celu realizacji zakupu odpowiednio oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, służących do zasilania pozostałych urządzeń Zamawiającego (koparkoładowarka, warsztat, pompa, sprzęt). 3.8. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu karty paliwowe do 10 dni od dnia zawarcia umowy. 3.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby kart w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego dostarczenia dodatkowych kart w przypadku zwiększenia liczby pojazdów w terminie 7 dni. 3.10. Wykonawca umożliwi dokonanie zablokowania karty paliwowej (flotowej) przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub dokona zablokowania karty we własnym zakresie niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o zagubieniu lub kradzieży kary. Zamawiający z chwilą zgłoszenia utraty karty Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby nieuprawnione na podstawie tej karty. 3.11. Zakup paliw odbywać się będzie według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego upustu określonego w ofercie Wykonawcy. 3.12. Potwierdzeniem transakcji na stacji jest kwit WZ, który zawiera następujące dane: adres stacji paliw, na której odbyła się transakcja, datę transakcji, nr karty, nr rejestracyjny tankowanego pojazdu, stan licznika (na życzenie klienta), rodzaj i ilość paliwa oraz wartość transakcji. 3.13. Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu – za okres od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 dnia do końca miesiąca, po wystawieniu faktury przez Wykonawcę. 3.14. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie zakupionego paliwa i cen z dnia zakupu (z uwzględnieniem wskazanego w ofercie upustu), do wartości wskazanej w ofercie. 3.15. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu internetową platformę klienta, zawierającą w/w informacje o dokonanych transakcjach, za pomocą której możliwe będzie bieżące i archiwalne śledzenie dokonanych transakcji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach