Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi ogłasza przetarg
- Adres: 40-052 Katowice, ul. Głowackiego 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7827333 , fax. 032 7827333
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi
ul. Głowackiego 10 10
40-052 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 7827333, fax. 032 7827333
REGON: 27124103800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa paliw i ol. silnikowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw i ol. silnikowych dla ZOZ MSWiA w Katowicach w ilości i asortymencie, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu wezmą udział Wykonawcy, którzy: złożą wszelkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w SIWZ formularze, zaakceptują i wypełnią wzór umowy, nie zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożona oferta nie zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do przetargu poinni dołączyć do oferty następujące dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 4 do SIWZ, Aktualny ,tj. wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Aktualne ,tj. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy poparte odpowiednimi dokumentami określonymi w aktach normatywnych ,zgodnie z KRS Dokumenty dopuszczające dany wyrób- asortyment do obrotu i użytku zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zaakceptowany i wypełniony wzór umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. Wszystkie dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ,tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalność gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. a ponadto: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4,5,6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie nie zalega z uiszczeniem podatków ,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . Jeżeli w l kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ,wraz z póżn. zm.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-04-18 - Dostawa paliw dla taboru samochodowego i sprzętu Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie
Dodano: 2016-04-13 - Zakup energii elektrycznej dla 58 obiektów oświetlenia ulicznego i 16 budynków użyteczności publicznej Gminy Koniecpol i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby: oświetlenia ulicznego, budynków i jednostek organizacyjnych Gminy Rudziniec
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Bojszowy, jednostek organizacyjnych gminy oraz Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o
Dodano: 2015-11-24 - Zamówienie z wolnej ręki
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa energii elektrycznej dla budynków mieszkalnych i obiektów użytkowych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o
Dodano: 2015-11-17 - Zakup energii elektrycznej do obiektu Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-11-04 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY SOŚNICOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2015-10-28 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY GIERAŁTOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNCYH
Dodano: 2015-10-22