Przetargi.pl
Dostawa paliw formie bezgotówkowych transakcji dla Gminy Zakroczym w 2018 roku

Urząd Gminy Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57 , fax. 22 785 32 24
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zakroczym
    ul. Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, fax. 22 785 32 24
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw formie bezgotówkowych transakcji dla Gminy Zakroczym w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 w formie bezgotówkowych tankowań pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy oraz zapewnienie okresowego rozliczenia zakupionych paliw. 2. Zamawiający posiada pojazdy osobowe, autobusy oraz sprzęty. Zamawiający przed podpisaniem umowy przekaże Wykonawcy wykaz numerów rejestracyjnych. Ilość pojazdów może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, wówczas Zamawiający dokona aktywacji. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego w okresie 12 miesięcy wynosi: - oleju napędowego 42 000 litrów - benzyny bezołowiowej Pb95 2 000 litrów Podana ilość została podana szacunkowo, Zamawiający zastrzega możliwość zakupu ilości większych lub mniejszych zgodnie z bieżącymi potrzebami. 4. Zamawiający wymaga nieodpłatnego doręczenia kart paliwowych służących do bezgotówkowego zakupu paliw dla każdego ze swoich pojazdów oraz kart przeznaczonych do kanistrów. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilość kart w trakcie obowiązywania umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zakup paliw do przenośnych zbiorników zewnętrznych (kanistrów), na potrzeby urządzeń i sprzętu technicznego. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zawrze umowę z wyłonionym Wykonawcą na wzorze umownym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONYWANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Sprzedaż paliw odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, przepisami Kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesji, oraz postanowieniami umowy. 2. Jakość dostarczanych paliw musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680) oraz Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. z 2016 r. poz. 1928, 1948, z 2017 r. poz. 624.), a także norm PN-EN 590:2013-12 dla olejów napędowych i PN-EN 228:2013-04 dla benzyn bezołowiowych. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną całodobową stacją paliw na terenie Gminy Zakroczym. 4. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U.2014 poz.1853). 5. Wykonawca zobowiązuje się do rejestrowania dla każdej transakcji co najmniej: daty i godziny zakupu, ilości i rodzaju pobranego paliwa, ceny jednostkowej, numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu (nie dotyczy kanistrów), oraz nazwy wewnętrznej jednostki Zamawiającego do której dany pojazd / karta jest przypisany. 6. Za tankowania dokonane w danym okresie rozliczeniowym Wykonawca będzie wystawiał zbiorcze faktury dwa razy w miesiącu. Wymagany termin płatności minimum 14 dni od daty wystawienia faktury. 7. Faktura będzie zawierała listę transakcji z wyszczególnieniem danych określonych w pkt. 4 oraz rozliczeniem udzielonego rabatu, jeśli Wykonawca udzielił rabatu. Zamawiający dopuszcza dołączenie do faktury specyfikacji zawierającej wymagane dane. 8. Wykonawca dostarczy karty paliwowe w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. W trakcie realizacji umowy na wniosek Zamawiającego wykonawca będzie dostarczał nowe lub zamienne karty, wówczas Zamawiający dokona aktywacji. 9. Zamawiający wymaga, aby każda karta była zabezpieczona kodem PIN. 10. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji; 11. Wykonawca zapewnia sprzedaż paliw przez cały czas obowiązywania umowy, począwszy od dnia zawarcia umowy w sposób ciągły w systemie całodobowym. 12. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie umowne odpowiadające iloczynowi ilości faktycznego kupionego paliwa w danym okresie rozliczeniowym i ceny jednostkowej brutto obwiązującej na stacji paliw w chwili dokonania transakcji, pomniejszonej o rabat (jeśli dotyczy). 13. Wykonawca może zaoferować stały rabat wyrażony w PLN naliczany od ceny jednostkowej brutto każdego litra. Wysokość rabatu pozostanie niezmienna w całym okresie obowiązywania umowy. 14. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi wykaz posiadanych w Polsce stacji paliw, czynnych całodobowo we wszystkie dni tygodnia oraz święta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane od wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, które mogą dotyczyć: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i ust. 1b Pzp, dotyczące 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – zamawiający wyraża jako minimalne poziomy: 1) posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Energetyczne. 4. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej – zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności ekonomicznej i finansowej. 5. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej – zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności technicznej i zawodowej. WARUNKI DOTYCZĄCE POWOŁYWANIA SIĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH Wykonawca dla spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności nie może polegać na potencjale innych podmiotów. Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności o którym mowa w rozdziale III części 1 ust. 3 pkt 1 SIWZ ze swej istoty przypisane są bezpośrednio wykonawcy. WARUNKI DOTYCZĄCE PODWYKONAWCÓW 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 4 do SIWZ. 3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający określa sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale III części 1 ust. 3 pkt 1 SIWZ. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunku udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 2. Zamawiający nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 4 do SIWZ. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający określa sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale III części 1 ust. 3 pkt 1 SIWZ. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunku udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 2. Zamawiający nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 8. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 9. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 10. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 11. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ. 12. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, kserokopia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 13. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 6– 10. 14. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.; formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach