Przetargi.pl
Dostawa paliw do pojazdów i sprzętu należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie - tankowanie na stacji paliw Wykonawcy w 2010 roku

Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428308, 3428513 , fax. 094 3428336
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428308, 3428513, fax. 094 3428336
    REGON: 33096057500013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.powiat.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw do pojazdów i sprzętu należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie - tankowanie na stacji paliw Wykonawcy w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2010 r. paliw płynnych poprzez tankowanie na stacji Wykonawcy pojazdów i sprzętu należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji. 2. Szacunkowe ilości i rodzaje paliw będące przedmiotem zamówienia: 1) Benzyna bezołowiowa Pb 95 w ilości do 6500 litrów, 2) Olej napędowy w ilości do 58 695 litrów. 3. Ilość zamawianego paliwa przez Zamawiającego uzależniona będzie od jego rzeczywistych potrzeb, dlatego też Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane w SIWZ, w ramach posiadanych środków finansowych. 4. Faktycznie zatankowana ilość paliwa mniejsza od ilości szacunkowej nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Benzyna bezołowiowa powinna spełniać wymagania Polskiej normy PN-EN 228 7. Olej napędowy powinien spełniać wymagania Polskiej normy PN-EN 590. 8. Ceny jednostkowe paliw podane w ofercie będą cenami wskazanymi na dystrybutorach stacji Wykonawcy w dniu 8.12.2009r. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rabatu kwotowego (upustu). 10. Rabat kwotowy będzie wielkością stałą wyrażoną w zł /litr. Wysokość rabatu kwotowego nie może ulec zmianie w trakcie całego okresu trwania umowy. Zaoferowana wysokość rabatu kwotowego będzie odliczana każdorazowo od ceny detalicznej brutto 1 litra paliwa , obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy w chwili tankowania pojazdu. 11. W przypadku zmian cen jednostkowych określonych w ofercie, sprzedaż paliw będzie prowadzona według cen obowiązujących w chwili tankowania z uwzględnieniem stałych rabatów w wysokości podanej w ofercie. 12. Stacja Paliw powinna się mieścić w odległości nie większej niż 20 km od Manowa 12a. 13. Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby samochodów i sprzętu wyszczególnionego w załączniku do umowy. 14. Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy możliwość zmian osób upoważnionych do tankowania wymienionych w załączniku do umowy. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia rejestru sprzedaży (asygnaty) produktów naftowych oraz do potwierdzania w kartach drogowych pojazdów ilości sprzedanej benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego. 16. Asygnata będzie zawierać : 1) datę sprzedaży produktów naftowych 2) ilość i rodzaj sprzedanych produktów naftowych 3) numer rejestracyjny pojazdu, którego kierowca odebrał produkty naftowe 4) numer karty drogowej pojazdu, którego kierowca odebrał produkty naftowe 5) podpis kierowcy uprawnionego do tankowania pojazdu. 17. Za realizację sprzedaży paliw w danym tygodniu (od poniedziałku do niedzieli) będzie wystawiona faktura płatna przelewem w terminie 21 dni od dnia doręczenia jej Zamawiającemu. Do faktury będzie dołączona asygnata oraz zbiorcze zestawienie paragonów. 18. Zamawiający nie przewiduje tankowania i rozliczania przy pomocy kart flotowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych . 2) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 cyt. ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) Spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty 1) Formularz ofertowy -wg załącznika nr 1 SIWZ . 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - wg Załącznika nr 2 SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy lub dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych przedłożonych dokumentów). 5) Zaakceptowany , parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3. 6) Koncesję wymaganą na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem 7) Świadectwo jakości oleju napędowego lub orzeczenie laboratoryjne potwierdzające zgodność z Polską normą PN-EN 590. 8) Świadectwo jakości benzyny bezołowiowej lub orzeczenie laboratoryjne potwierdzające zgodność z Polską normą PN-EN 228. 9) paragon z cenami paliw w dniu 08.12.2009r. stacji paliw Wykonawcy na której będzie odbywać się tankowanie. 10) Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 11) Oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, b) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych wykonawców, c) oferta musi być podpisana w taki sposób aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. d) każdy Wykonawca odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 2 do SIWZ, e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcynależy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną