Przetargi.pl
Dostawa paliw do pojazdów funkcjonujących na potrzeby Publicznego Gimnazjum w Połczynie-Zdroju do 30.09.2012r.

Publiczne Gimnazjum ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn-Zdrój, ul. Mieszka I-go 19
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 3662291 , fax. 0-94 3650758
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum
    ul. Mieszka I-go 19 19
    78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 3662291, fax. 0-94 3650758
    REGON: 33103881600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bazagmin.pl/site/gimnazjum-polczyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw do pojazdów funkcjonujących na potrzeby Publicznego Gimnazjum w Połczynie-Zdroju do 30.09.2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów funkcjonujących na potrzeby Publicznego Gimnazjum w Połczynie Zdroju do 30.09. 2012 roku. Sprzedaż paliw następować będzie ze stacji położonej w mieście Połczyn-Zdrój według niżej wymienionego asortymentu: - olej napędowy ON w ilości ok 20.750 l/do 30 września.2012r. Wraz z wyżej wymienionymi produktami naftowymi Zamawiający będzie nabywał dodatkowe artykuły tj. smary, oleje silnikowe i eksploatacyjne stosowane do aktualnych potrzeb. Warunki realizacji : 1. Zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie w miejscu dystrybucji na terenie miasta Połczyn-Zdrój. 2. Odbiór paliw odbywać się będzie poprzez tankowanie pojazdów będących własnością lub w użytkowaniu Publicznego Gimnazjum w Połczynie-Zdroju, w stacji paliwowej Wykonawcy, sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Wydanie paliwa musi być odnotowane i potwierdzone każdorazowo podpisem pracownika stacji benzynowej w karcie drogowej pojazdu. 4. Fakt bezgotówkowego pobrania paliw potwierdzi każdorazowo własnoręcznym podpisem kierowca Zamawiającego na dokumencie WZ lub zbiorczym kwicie wydania, sporządzanym przez pracownika stacji benzynowej Wykonawcy, na którym będzie umieszczona data zakupu, ilość i asortyment oraz do jakiego pojazdu został przeznaczony zakup. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę cen paliw w trakcie realizacji umowy w następujących przypadkach: a. przy wzroście lub obniżce podatku akcyzowego, b. przy zmianie podatków pośrednich, c. przy zmianie cen producenta lub hurtownika, d. przy zmianie cen urzędowych, e. przy zmianie kursów walut, w których wykonawca rozlicza się z producentem, f. przy zmianie średniookresowego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS. 6. Faktury za zakup paliw winny być wystawione raz w miesiącu. 7. Do faktury powinny być załączone karty sprzedaży paliw. 8. Paliwa będą odbierane w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami ze stacji paliwowej Wykonawcy, przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 9. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 192, poz. 1969). Ponadto olej napędowy musi posiadać parametry nie gorsze niż przewiduje PN-EN-590:2005. Ceny jednostkowe paliw podane w ofercie będą cenami wskazanymi na dystrybutorach Wykonawcy w dniu złożenia oferty przetargowej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rabatu % od 1 litra pobranego paliwa. W przypadku zmian cen jednostkowych określonych w ofercie sprzedaż paliw będzie prowadzona według cen obowiązujących w dniu tankowania z uwzględnieniem rabatu w wysokości podanej w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za : - jakość świadczonych dostaw, - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Płatności za wykonane dostawy będą dokonywane w terminie 30 dni od daty otrzymania i przyjęcia przez Zamawiającego faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bazagmin.pl/site/gimnazjum-polczyn
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach