Przetargi.pl
Dostawa paliw dla WORD w Rzeszowie w roku 2017

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35501 Rzeszów, Al. Wyzwolenia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 605 600 , fax. 178 527 194
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie
    Al. Wyzwolenia 4
    35501 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 605 600, fax. 178 527 194
    REGON: 69054126000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw dla WORD w Rzeszowie w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw ciekłych tj. oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej zwanych dalej „paliwami” do pojazdów oraz pozostałych urządzeń dla Zamawiającego w okresie od dnia 02 stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. w ilościach niżej podanych: 1) Benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 36 000 litrów, spełniającej wymagania jakościowe obowiązującej Polskiej Normy PN – EN 228:2013-04. 2) Oleju napędowego w ilości do 18 000 litrów, spełniającego wymagania jakościowe obowiązującej Polskiej Normy PN – EN 590:2013-12. Wymienione w ust. 1 pkt 1-2 paliwa, z zastrzeżeniem ust. 2 powinny spełniać wymagania Polskiej Normy oraz minimalne wymogi jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r., poz. 1680). 2. Dostawy oleju napędowego, o których mowa w ust. 1 pkt 2 dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. W przypadku spadków temperatury otoczenia poniżej minus 10oC dostarczany olej napędowy powinien odpowiadać paliwu zimowemu. Wykonawca umowy zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia. 3. Określone w ust. 1 ilości paliw są wielkościami szacunkowymi, jakie zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. Dostawa paliw następować będzie sukcesywnie, w ilościach i terminach wynikających z zapotrzebowania Zamawiającego. 5. Paliwo tankowane będzie do pojazdów Zamawiającego albo do kanistrów na potrzeby urządzeń lub sprzętów Zamawiającego innych niż pojazdy. Zakup paliw odbywać się będzie bezgotówkowo. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania zakupu paliwa z zastosowaniem kart paliwowych. 7. Rozliczenie zakupionego paliwa następować będzie przelewem na podstawie faktur wystawionych na koniec okresu rozliczeniowego. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe od 1-go do 10-go dnia miesiąca, od 11-go do 20-go dnia miesiąca i od 21-go do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. 8. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy „na dystrybutorze”, w chwili zakupu, z uwzględnieniem rabatu. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności w ciągu 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 9. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy listę osób uprawnionych do odbioru paliwa (zał. nr 3 do umowy) oraz wzór miesięcznej karty eksploatacji pojazdu (zał. nr 5 do umowy), w której Wykonawca będzie każdorazowo potwierdzał ilość i cenę zakupionego paliwa. Odbiór paliwa wymaga pokwitowania przez upoważnioną osobę (2 egzemplarze pokwitowania – dokumentu wydania zewnętrznego (WZ) – po jednym dla każdej ze stron umowy). 10. Nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów i urządzeń, do których będzie tankowane paliwo (zał. nr 2 do umowy), z zastrzeżeniem, że w przypadku urządzeń paliwo będzie tankowane do kanistra(ów). W wykazie, o którym mowa wyżej Zamawiający dokona podziału na grupy obejmujące: 1) ciągniki siodłowe, samochody ciężarowe i traktory 2) samochody osobowe 3) motocykle 4) urządzenia 11. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej faktury, odrębną dla każdej grupy asygnatę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do umowy. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane paliwo. 12. Zamawiający może w każdym czasie zażądać od Wykonawcy dokumentów pozwalających na identyfikację terminu, ilości i rodzaju odebranego paliwa z pojazdem, na który zostało ono wydane. 13. W przypadku braku możliwości tankowania paliw na stacji paliw Wykonawcy (np. brak paliwa, awaria urządzeń) Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa także o wyższej liczbie oktanowej na innej stacji paliw Wykonawcy za taką samą cenę jak cena paliwa objętego umową i za zwrotem kosztów dojazdu. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada innej stacji paliw na terenie Rzeszowa, Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa w dowolnym miejscu, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty dojazdu do innej stacji paliw oraz różnicę ceny. Wykonawca o braku możliwości tankowania na stacji paliw Wykonawcy, niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego pisemnie lub faksem. 14. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostępność paliwa na stacji paliw Wykonawcy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. 15. Wykonawca dołączy do oferty wykaz stacji paliw pozostających w jego posiadaniu wraz z ich lokalizacją na terenie Rzeszowa lub w jego okolicy, w odległości nie większej niż 10 km wzdłuż drogi od siedziby Zamawiającego, po której, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy egzaminacyjne dla kategorii A, B, C, C+E,D prawa jazdy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach