Przetargi.pl
Dostawa paliw dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Śniadeckich 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4420949 , fax. 018 4442723
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe
    ul. Śniadeckich 15 15
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4420949, fax. 018 4442723
    REGON: 49200735700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa paliw samochodowych dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu w okresie 12 miesięcy - 1.07.2009 r. do 30.06. 2010 r.: - oleju napędowego - 83.000 litrów - gazu propan-butan - 18.000 litrów - oleju silnikowego - 500 litrów - płynu hamulcowego - 25 litrów 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących Europejskie Normy Zharmonizowane. 3. Przedmiot zamówienia musi być poświadczony świadectwem jakości dostarczanym przy każdej dostawie towaru. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ztanowi załacznik nr 2 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091340007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w treści art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p. tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 p.z.p.. 1.1. W zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiajacy sprawdzi sytuację formalną wykonawców i uzna warunki za spełnione, gdy wykonawca wykaże, że : a) wpisany jest do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, b) posiada koncesję, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1504 z późn. zm.) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem. 1.2 W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzjem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. W pozostałym zakresie zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie złożonych oświadczeń. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń (wymienionych w rozdziałe VI specyfikacji ) zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotowe: W celu potwirdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p. , wzór oświadczenia stanowi załączik nr 4 do siwz. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy p.z.p., wzór oświadczenia stanowi załączik nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie. co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wielkością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 5 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 1 i pkt. 3 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie ( zależnie od statusu podmiotu ). Jezeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.) stosuje się odpowiednio. Uwaga: a) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. c) Wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być potwierdzone przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty oryginałem pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach