Przetargi.pl
Dostawa paliw dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni w roku 2013.

Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6128206 , fax. 014 6108481
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu
    ul. Limanowska 11 11
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6128206, fax. 014 6108481
    REGON: 85166525500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni w roku 2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni w roku 2013. 2. Dostawa paliw odbywać się będzie sukcesywnie poprzez ich podbieranie przez upoważnionych pracowników zamawiającego ze stacji paliw oddalonej maksymalnie do 12 km +/- 100m (licząc po drogach utwardzonych) od siedziby zamawiającego, dla potrzeb samochodów służbowych oraz sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego, w ilościach: a) Olej napędowy - 10 500 litrów. b) Benzyna bezołowiowa - 4 200 litrów 3. Podane powyżej ilości paliw są ilościami szacunkowymi, rzeczywista ilość uzależniona będzie od bieżących potrzeb zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliw - wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu roszczeń. 4. Paliwa oferowane przez wykonawcę powinny odpowiadać swoją klasyfikacją, składem i jakością wymogom przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych, standardach jakościowych oraz normach. 5. Wykonawca zaoferuje dostawę paliwa na stacji paliw spełniającej wymogi przewidziane przepisami prawa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 243, poz. 2063 z późn. zm.). 6. Stacja paliw wykonawcy (co najmniej jedna stacja paliw wykonawcy - w przypadku przewidzianym w pkt. 12*) , z której będzie odbieranie paliwo przez zamawianego, może być oddalona od siedziby zamawiającego (znajdującej się w Nowym Wiśniczu, ul. Limanowska 11) maksymalnie do 12 km +/- 100m licząc po drogach utwardzonych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobierania paliw na wszystkich stacjach paliw wykonawcy na terenie kraju.*) 7. Wykonawca zapewni ciągłość dostaw, co najmniej w godzinach: 7.00.- 18.00 od poniedziałku do piątku. 8. Cena za pobrane paliwa każdorazowo będzie naliczana według cen obowiązujących dla poszczególnych rodzajów paliwa na stacji wykonawcy w dniu, w którym paliwa zostaną pobrane. 9. Wykonawca może zaoferować rabat w stosunku do cen jednostkowych brutto poszczególnych rodzajów paliwa, który będzie obowiązywał przez cały okres ważności umowy. Rabat należy określić jako wielkość stałą wyrażoną w % (procentach). 10. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę rabatu, jego wysokość będzie każdorazowo odliczana od ceny detalicznej brutto 1 litra paliwa obowiązującej w chwili jego pobierania przez zamawiającego na stacji paliw wykonawcy. 11. Zakup paliwa będzie odbywał się bezgotówkowo - przelewem. Rozliczenie finansowe za pobrane przez zamawiającego paliwa następować będzie na podstawie wystawionych przez wykonawcę faktur VAT. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość sprzedaży bezgotówkowej w oparciu o karty paliwowe. 13. Karty paliwowe, wydane przez wykonawcę, będą ważne przez cały okres obowiązywania umowy począwszy od dnia przekazania ich zamawiającemu. 14. Karty paliwowe będą wystawiane na numery rejestracyjne pojazdów. W przypadku braku możliwości przypisania do danej karty numeru rejestracyjnego (jeśli paliwo będzie przeznaczone do celów gospodarczych), karty należy wystawiać na imię i nazwisko osoby upoważnionej do pobierania paliwa. 15. Zamawiający przewiduje 8 kart paliwowych. 16. Karty paliwowe wystawione na numery rejestracyjne pojazdów oraz imiona i nazwiska upoważnionych pracowników zamawiającego wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego w terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy. 17. Odpowiedzialność wykonawcy za transakcje dokonane kartą utraconą rozpocznie się po upływie 1 godziny od momentu zgłoszenia utracenia karty przez zamawiającego. 18. Wykonawca będzie wystawiał faktury za pobrane paliwa z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego pojazdu, dla którego pobrano paliwo, ilości i rodzaju pobranego paliwa, ceny obowiązującej w dniu pobrania paliwa, wartość podatku VAT oraz należność do zapłaty z uwzględnieniem ewentualnego rabatu. W przypadku pobierania paliwa do posiadanego sprzętu - należy podać nazwisko osoby pobierającej paliwo. 19. Należność za kartę paliwową właściwą dla danego numeru rejestracyjnego pojazdu (lub osoby w przypadku braku numeru rejestracyjnego) należy uwzględnić w pierwszej fakturze za pobrane paliwo po wydaniu karty. Wykaz samochodów służbowych zamawiającego oraz imiona i nazwiska osób (w przypadku pobierania paliwa do posiadanego sprzętu) uprawnionych do pobierania paliwa będzie stanowił załącznik do umowy. 20. W chwili pobrania paliwa przez zamawiającego wykonawca będzie wystawiał dowody WZ. 21. Wykonawca będzie wystawiał faktury jeden raz w miesiącu - w ostatnim dniu miesiąca rozliczeniowego, na podstawie wystawionych dowodów WZ wystawianych za każdorazowe pobranie paliwa w danym miesiącu rozliczeniowym. Rozliczenie za ostatni miesiąc obowiązywania umowy zostanie wystawione najpóźniej w dniu 27.12.2013 roku. 22. Zamawiający zweryfikuje prawidłowość danych zawartych w dostarczonej do zamawiającego fakturze. 23. Zapłata za pobrane paliwo następować będzie w ciągu 21 dni od daty dostarczonej do Zamawiającego faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach