Gmina Dąbrówno ogłasza przetarg
- Adres: 14-120 Dąbrówno, ul. Kościuszki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 474 087 , fax. 896 474 087
- Data zamieszczenia: 2019-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrówno
ul. Kościuszki 21
14-120 Dąbrówno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 474 087, fax. 896 474 087
REGON: 51074321000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw dla potrzeb gminy Dąbrówno. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia jest dostawa paliw płynnych dla potrzeb gminy Dąbrówno w niżej wymienionych (orientacyjnych) ilościach: 1) dostawa oleju napędowego w ilości 60000 litrów, 2) dostawa benzyny bezołowiowej 95 w ilości 4000 litrów. Ilość paliwa ma charakter orientacyjny. Faktyczna ilość zatankowanego paliwa może odbiegać od wartości szacunkowej. W niniejszym postępowaniu udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy zapewnią możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy bezpośrednio do pojazdów Zamawiającego w obrębie miejscowości Dąbrówno, powiat ostródzki, województwo warmińsko-mazurskie. W ofercie należy wskazać cenę jednostkową za poszczególny rodzaj paliwa obowiązującą na stacji Wykonawcy (na dystrybutorze stacji paliw) w dniu 18.02.2019 r. Wykonawca zobowiązany jest wskazać wysokość stałego rabatu na każdy rodzaj paliwa. Podany w ofercie stały rabat cenowy, który będzie obowiązywał w całym okresie ważności umowy i będzie pomniejszał cenę jednostkową z dnia tankowania. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - obsługa kasy/pracownik administracyjny, - obsługa dystrybutorów. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób. Zamawiający wymaga: 1) aby wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 5.5.2, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres czynności dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, że posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, 2) Wykonawca, który polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie
Dodano: 2024-03-01 - „Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Nidzica”
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa paliwa – etyliny bezołowiowej 95 i 98 oraz oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
Dodano: 2024-01-09 - Dostawa paliwa na potrzeby Gminy Korsze oraz jednostek organizacyjnych Gminy Korsze
Dodano: 2023-12-17 - Dostawa paliw płynnych w 2024 roku
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa paliw płynnych w roku 2024
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa paliw do samochodów, narzędzi oraz maszyn dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Jezioranach
Dodano: 2023-12-13 - Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu i w podległych jednostkach ratowniczo-gaśniczych
Dodano: 2023-09-12 - Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów będących w posiadaniu Olmedica w Olecku sp. z o. o.
Dodano: 2023-05-29 - Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów będących w posiadaniu Olmedica w Olecku sp. z o. o.
Dodano: 2023-05-25