Nadleśnictwo Oleśnica Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 56400 Oleśnica, Ul. Spacerowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 140 001 , fax. 713 140 000
- Data zamieszczenia: 2017-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Oleśnica Śląska
Ul. Spacerowa 3
56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 713 140 001, fax. 713 140 000
REGON: 93102404300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olesnica.wroclaw.lasy.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadajaca Osobowości Prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Oleśnica Śląska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oleju napędowego, oleju opałowego oraz gazu płynnego LPG do zbiornika. Zadanie podzielone jest na cztery części: 1. Dostawa oleju napędowego na terenie Oleśnicy - 70 000 litrów. 2. Dostawa oleju napędowego na terenie Twardogóry - 10 000 litrów. 3. Dostawa oleju opałowego do kotłowni Nadleśnictwa Oleśnica Śl. - 8 000 litrów. 4. Dostawa gazu LPG do zbiornika w miejscowości Miodary gminna Dobroszyce - 4 800 litrów. 1. Pierwsza część dotyczy dostawy oleju napędowego dla zaopatrywania pojazdów będących w dyspozycji Nadleśnictwa Oleśnica Śląska na terenie miasta Oleśnica i pozostałych punktach dystrybucji paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie kraju. Dostawy będą realizowane poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego w stałych punktach dystrybucji. Tankowanie może odbywać się w dni robocze i ustawowo wolne od pracy w godzinach pracy punku Wykonawcy. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. 2. Druga część dotyczy dostawy na koszt wykonawcy oleju napędowego, dla zaopatrywania pojazdów będących w dyspozycji Nadleśnictwa Oleśnica (głównie ciągników) na terenie Twardogóry i w odległości do 10 km od granic administracyjnych miasta Twardogóra. Zamawiający nie wymaga stałego punktu dystrybucji na wskazanym obszarze. Wykonawca nieposiadający stałego punktu powinien zapewnić dostawę zamawianych ilości paliwa we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Zamawiający oświadcza, że jednorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 200 litrów. Zamówione paliwo nie może być dostarczone później niż trzy dni od daty zamówienia. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. 3. Trzecia część dotyczy dostawy na koszt Wykonawcy oleju opałowego do kotłowni Nadleśnictwa w Oleśnicy przy ul. Spacerowej 3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany maksymalnie w 2 dostawach. O ilości i terminie dostawy zamawianego oleju decyduje Zamawiający. Dostawy muszą się odbywać w dni pracy nadleśnictwa w godzinach 700 – 1500. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. 4. Czwarta część dotyczy dostawy na koszt Wykonawcy gazu płynnego LPG do zbiornika w miejscowości Miodary 3a, gminna Dobroszyce. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany maksymalnie w 2 dostawach. O ilości i terminie dostawy zamawianego gazu płynnego LPG decyduje Zamawiający. Zamawiający posiada zbiornik o pojemności 2700 l , który należy napełnić w nie więcej niż 80%. Dostawy muszą się odbywać w dni pracy nadleśnictwa w godzinach 700 – 1500. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia przedmiotu umowy w oparciu o karty mikroprocesorowe spełniające rolę dokumentu WZ. Do dnia wydania kart strony umowy będą dokonywać rozliczeń w oparciu o dokumenty WZ. Zamawiający poda Dostawcy dane konieczne do wydania karty. Każdorazowo wydanie karty po raz pierwszy z danymi osobowymi pracownika Zamawiającego oraz/lub danymi pojazdu traktowane będzie jako wydanie bezpłatne. Zamawiający akceptuje koszt wydania kart wymiennych na skutek zagubienia, kradzieży kart w kwocie nie wyższej niż 10 zł netto. Zamawiający przewiduje redukcję ilości zamawianego paliwa do 50% ilości przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie kompetencji i uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (dla wszystkich części) - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ważną, koncesję na obrót paliwami ciekłymi, minimum na czas realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich.
Dodano: 2024-07-04 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich.
Dodano: 2024-06-03 - Świadczenie usług odbioru energii elektrycznej wytworzonej z mikroinstalacji przy ul. Szwajcarskiej we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-09 - Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb obiektu zarządzanego przez Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Kazimierza Michalczyka 23 we Wrocławiu
Dodano: 2024-03-01 - Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb obiektu zarządzanego przez Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Kazimierza Michalczyka 9 we Wrocławiu
Dodano: 2024-03-01 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PODGÓRZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa energii elektrycznej dla WARR S.A. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-18 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ W ROKU 2024
Dodano: 2023-10-15 - Dostawa energii elektrycznej do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.
Dodano: 2023-04-18 - Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych_2023
Dodano: 2023-02-06