Przetargi.pl
Dostawa paliw ciekłych do pojazdów i sprzętu jednostek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w roku 2013.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, ul. Jeziorna 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7571338, 95 7575080 , fax. 95 7571338, 95 7575080
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
    ul. Jeziorna 3 3
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 95 7571338, 95 7575080, fax. 95 7571338, 95 7575080
    REGON: 59810459180000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw ciekłych do pojazdów i sprzętu jednostek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w roku 2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa paliw ciekłych w roku 2013 do autobusu szkolnego i samochodu do przewozu osób oraz sprzętu jednostek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie. Przewidywana ilość i rodzaj: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Ośnie Lubuskim, ul. Jeziorna 3:olej napędowy ON - maksymalnie 28 000 litrów, Zespół Szkół Publicznych w Ośnie Lubuskim, ul. Jeziorna 3:benzyna bezołowiowa 95 - maksymalnie 60 litrów, Szkoła Podstawowa w Smogórach: benzyna bezołowiowa 95 - maksymalnie 60 litrów, Samorządowe Przedszkole Publiczne w Ośnie Lubuskim, ul. 3-go Maja 20: benzyna bezołowiowa 95 - maksymalnie 30 litrów. Paliwo będzie pobierane przez osoby pisemnie do tego upoważnione przez kierowników jednostek oświatowych Gminy Ośno Lubuskie. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz samochodów z podaniem marek, numerów rejestracyjnych i osób uprawnionych do tankowania. Do sprzętu nie jeżdżącego ( kosiarki, itp.) paliwo będzie pobierane do własnych opakowań przez osoby upoważnione. Cena za dany rodzaj paliwa naliczana będzie według cen obowiązujących w dniu tankowania na stacji paliw Wykonawcy, pomniejszona o stały rabat cenowy, który obowiązywać będzie przez okres trwania umowy, jednakowy dla każdego rodzaju paliwa. Rozliczenie zawartych transakcji będzie następować na podstawie faktur wystawianych każdorazowo po zrealizowaniu zakupu. Termin płatności określa się na 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. 2008, nr 221, poz. 1441). W przypadku zmiany w/w przepisów w trakcie trwania umowy oferowane paliwa muszą być zgodne ze zmienionymi przepisami. Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości paliwa podane zostały dla określenia maksymalnego pułapu wysokości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast dostawy mogą objąć ilości mniejsze, zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający jest obowiązany zapłacić kwotę wynikającą ze złożonych zamówień w trakcie trwania umowy. Wykonawca musi posiadać stację paliw w odległości maksymalnej 5 km od siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach