Przetargi.pl
Dostawa paliw, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów

PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 00-828 Warszawa, Aleja Jana Pawła II 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
    Aleja Jana Pawła II 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 012059538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są bezgotówkowe, sukcesywne zakupy paliw - oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy), akcesoriów samochodowych i mycia pojazdów będących w dyspozycji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Parametry paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r. poz. 1680 ze zm.), Polskich Normach tj. PN-EN ISO 4259-1:2018-01, PN-EN 590+A1:2017-06, PN-EN 228+A1:2017-06. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw.2. Szacowane zużycie paliwa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 81 000 litrów paliwa w tym: 35 000 litrów oleju napędowego (ON) i 46 000 litrów benzyny bezołowiowej (Pb95). Szacunkowa liczba litrów paliwa oznacza ilość, jaką Zamawiający spodziewa się zakupić w trakcie realizacji umowy. Rzeczywista ilość pobranego paliwa uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.3. Określona przez Zamawiającego ilość paliwa obejmuje tankowanie do pojazdów. Oszacowana przez Zamawiającego ilość paliwa nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie obowiązywania umowy.4. Paliwo będzie tankowane na stacjach paliw Wykonawcy w ilościach detalicznych i rozliczane bezgotówkowo na podstawie kart paliwowych przypisanych do konkretnych pojazdów lub kart paliwowych na okaziciela. Wykonawca zapewni przez cały okres realizacji umowy, możliwość całodobowego (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku) bezgotówkowego dokonywania zakupów paliwa tj. oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb 95) oraz zakupów doraźnych na wszystkich stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terytorium Polski, w tym:4.1. co najmniej 4 stacji na terenie każdego województwa,4.2. co najmniej 20 stacji z automatyczną myjnią samochodową na terytorium Polski.5. Karty paliwowe muszą umożliwiać zakup paliw, w tym oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb), płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy), akcesoriów samochodowych oraz mycia pojazdów (bez art. spożywczych itp.) w stacjach paliw Wykonawcy. Ww. zakupy będą rozliczane bezgotówkowo na podstawie karty paliwowej przypisanej do konkretnego pojazdu (po wcześniejszej weryfikacji numeru rejestracyjnego zatankowanego pojazdu z kartą paliwową) lub kart na okaziciela.6. Karty paliwowe muszą posiadać możliwość rejestrowania daty i godziny przeprowadzenia transakcji, nazwy oraz adresu stacji paliw, na której dokonano transakcji, ilości i wartości zakupionego paliwa oraz numeru rejestracyjnego zatankowanego pojazdu.7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia (w ramach maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Paragrafie 3 ust 1 Załącznika nr 5 do SWZ Projektowane postanowienia Umowy, dalej PPU) Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 7.1. dostarczenia do Biura PFRON w ciągu 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy 49 szt. kart paliwowych zabezpieczonych kodem dostępu (np. PIN) zawierających dane pojazdów Zamawiającego oraz 18 kart na okaziciela. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia dodatkowych kart paliwowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie 20 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania). Koszty dodatkowych kart paliwowych, zgodnie z obowiązującym taryfikatorem Wykonawcy pokryje Zamawiający;7.2. dostarczania do Biura PFRON wraz z fakturą VAT, wystawioną na koniec każdego okresu rozliczeniowego rozliczenia każdorazowego pobrania przez Zamawiającego ilości litrów paliwa, mycia pojazdów oraz zakupów doraźnych z rozbiciem na pojazdy użytkowane w PFRON lub na karty paliwowe dla tych pojazdów, według wykazu pojazdów- załącznik nr 1 do Umowy;7.3. obciążania fakturami wystawionymi na koniec każdego okresu rozliczeniowego - Biuro PFRON za paliwo, które zatankują pojazdy wskazane w załączniku nr 1 do Umowy;7.4. dostarczać faktury na adres Biura PFRON. Faktury muszą zawierać: ilość i rodzaj zakupionego paliwa, mycie pojazdów oraz zakupy doraźne, cenę zakupu uwzględniającą rabat, miejsce transakcji i numeru rejestracyjny zatankowanego pojazdu; 7.5. posiadania infolinii działającej całodobowo przez 7 dni w tygodniu umożliwiającej m.in. zgłoszenie zaginięcia karty paliwowej;7.6. przekazywać w formie elektronicznej (wzór pliku w formacie Excel (np. csv, xls, xlsx) przekazany zostanie Wykonawcy przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy) do Biura PFRON rozliczenie każdorazowego pobrania przez Zamawiającego ilości i rodzaju zakupionego paliwa, mycia pojazdów oraz zakupów doraźnych wraz z datą, godziną i miejscem przeprowadzenia transakcji z rozbiciem na pojazdy użytkowane w PFRON lub na karty paliwowe dla tych pojazdów, według wykazu pojazdów - załącznik nr 1 do Umowy. 8. Dane niezbędne do wystawienia kart paliwowych – wykaz samochodów służbowych jednostek organizacyjnych uprawnionych do tankowania wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów, zostaną przekazane Wykonawcy bezpośrednio przed zawarciem umowy. 9. Zamówienie realizowane będzie przez okres 24 miesięcy z zastrzeżeniem paragrafu 11 ust. 3 pkt 3.4 PPU od rozpoczęcia realizacji zamówienia lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. do wysokości 657075,50 zł. brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ustawy Pzp nie podlegają wykluczeniu i spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Na podstawie spełnienia ww. warunku Wykonawcy wykażą, że spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.W związku z art. 117 ust 2 ustawy Pzp: „Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.”W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony przez tego z Wykonawców, który faktycznie będzie realizował część zamówienia objętą koniecznością posiadania określonej w powyższym warunku koncesji.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda wskazania w zobowiązaniu do udostępnienia zasobów wystawionym przez podmiot je udostępniający:6.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;6.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;6.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi/dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, który je udostępnił, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach