Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Obrońców Helu 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6721334, 6721335
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
ul. Obrońców Helu 1 1
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 058 6721334, 6721335
REGON: 10043915000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukwejherowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa paliw - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego ( letni i zimowy ) oraz etyliny 95-cio oktanowej. Szacunkowe ilości paliwa to odpowiednio 232.200 l i 4.200 l - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 230000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 21.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków : 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 ustawy c) posiadają sprzęt i urządzenie niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia . 2. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń przedłożonych przez wykonawców
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) koncesję wydaną przez właściwy organ w zakresie prowadzonej działalności 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 prawa zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) pisemne pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę jeżeli do podejmowana zobowiązań w imieniu wykonawcy jeżeli nie wynika to z dokumentów załączonych do oferty 3. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi konieczne jest posiadane systemu automatycznej dystrybucji paliw) 4 W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) informację banku lub społecznej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości nie mniejszej niż 200.000 złotych wystawioną nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość stacji o siedziby zamawiajcego
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukwejherowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną