Przetargi.pl
Dostawa palet stalowych do produkcji i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym na szkółce leśnej Bielawy.

Nadleśnictwo Dobrzejewice ogłasza przetarg

  • Adres: 87-123 Dobrzejewice, Zawały 101
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6742500 , fax. 056 6742501
  • Data zamieszczenia: 2012-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dobrzejewice
    Zawały 101 101
    87-123 Dobrzejewice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6742500, fax. 056 6742501
    REGON: 87053000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.torun.lasy.gov.pl/web/dobrzejewice
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa palet stalowych do produkcji i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym na szkółce leśnej Bielawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa palet stalowych do produkcji i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym na szkółce leśnej Bielawy. W ilości 1070 szt. 2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Wymagania techniczno - eksploatacyjne. 3.1. Wszystkie elementy palety spawać w miejscu styku szwem jak dla konstrukcji średnio obciążonych. 3.2. Spoiny wykonać w osłonie CO2, nie stosować elektrod z otuliną. 3.3. Cynkować na gorąco przez zanurzenie. 3.4. Nie stosować stali jakościowych. 3.5. Szczegółowe dane techniczne określone są na rysunkach technicznych stanowiących załączniki nr 6 i 7 do niniejszej SIWZ. 4. Oferowana cena winna uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia do szkółki leśnej Bielawy (w tym ubezpieczenie, transport, opakowanie oraz załadunek i rozładunek loco magazyn Zamawiającego). 5. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy na przedmiot zamówienia liczony od dnia dostawy oraz podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę gwarancyjną wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 7. Na potwierdzenie jakości przedmiotu zamówienia wraz z dostawą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnianiu wszystkich wymogów oraz parametrów technicznych określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym, że przedmiot dostawy jest wykonany z odpowiedniego materiału, a także że produkty posiadają wymagane prawem atesty i certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się na kwotę: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00,100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zmianami). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: BGK o Toruń Nr rachunku : 25 1130 1075 8100 0000 0001 1283 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej: Dostawa palet stalowych do produkcji i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym na szkółce leśnej Bielawy 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W treści gwarancji wadialnej muszą być dokonane następujące stwierdzenia: - nazwa i adres Zamawiającego, - oznaczenie numeru postępowania, - określenie przedmiotu zamówienia, - nazwę i adres Wykonawcy, - termin ważności. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 15.03.2012 r. do godz. 9.00. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Zamawiający zatrzymuję wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca , którego oferta został wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_dobrzejewice/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną