Przetargi.pl
Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e - usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8115470 , fax. 74 8115470
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8115470, fax. 74 8115470
    REGON: 000288283
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e - usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e - usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zgodnie z formularzem cenowym wg zał. nr 1a oraz specyfikacją techniczną wg zał. nr 2 do SIWZ: Warunki dostaw przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego położonej w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 4, w godzinach pracy Zamawiającego. b) O przygotowaniu przedmiotu umowy do dostarczenia i wydania Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego na co najmniej 1 dzień przed planowaną datą dostawy. c) Wszelkie ryzyko związane z dostawą i rozładunkiem przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. d) Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy oraz jego elementy spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, jest fabrycznie nowy, w pełni sprawny, gotowy do pracy, objęty gwarancją, odpowiada standardom jakościowym i technicznym wynikającym z ich funkcji i przeznaczenia oraz, że jest wolny od wad prawnych i fizycznych. e) Szczegółowe warunki gwarancji określa projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy patrz rozdz. XIII SIWZ; 3) Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wzajemne rozliczenia: a) Zamawiający wymaga stałości cen w okresie obowiązywania umowy. b) Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z przedmiotem umowy w tym: opłaty i podatki obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, inne należności w tym w szczególności: cła, koszty dostawy, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji. c) Zapłata wynagrodzenia określonego w ust. 1 nastąpi w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury VAT. d) Podstawą wystawienia faktury VAT jest protokół zdawczo-odbiorczy wg zał. nr 6 do SIWZ, podpisany przez Zamawiającego bez istotnych zastrzeżeń. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniże 30 tys. euro ale zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz.2164 ze zm. zwanej dalej Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów wg zał. nr 4a do SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. nr 1, 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg zał. nr 1a, 3. Specyfikacja techniczna oferowanych dostaw - zał. nr 3, 4. dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach