Przetargi.pl
DOSTAWA PACZEK ŚWIĄTECZNYCH DLA DZIECI PRACOWNIKÓW KATOLICKIEGO UNIWERSYTETU LUBELSKIEGO JANA PAWŁA II

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2014-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PACZEK ŚWIĄTECZNYCH DLA DZIECI PRACOWNIKÓW KATOLICKIEGO UNIWERSYTETU LUBELSKIEGO JANA PAWŁA II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paczek świątecznych dla dzieci pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Zamówienie będzie polegało na jednorazowej dostawie paczek świątecznych dla dzieci pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotem zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 3. Dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana transportem własnym Wykonawcy do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II mieszczących się w Lublinie przy Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin. Wykonawca zobowiązany będzie również do rozładunku i wniesienia dostarczonego towaru, w miejsce wyznaczone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 4. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru i zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko. 5. Zamówienie Zamawiający złoży według własnego zapotrzebowania faksem na numer Wykonawcy lub e-mailowo na jego adres. W zapotrzebowaniu Zamawiający wskaże termin, w jakim Wykonawca powinien wykonać zamówienie. 6. Wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają minimalny dopuszczalny standard jakości przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego, o walorach nie gorszych niż opisane w SIWZ. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych to po stronie Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszania lub zwiększania zakupu 20 % ilości paczek świątecznych, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowanej części umowy. 8. W przypadku wad jakościowych stwierdzonych przez Zamawiającego, informuje on Wykonawcę o stwierdzonej wadliwości, wstrzymując jednocześnie zapłatę za zakwestionowany towar i uruchomi postępowanie reklamacyjne. Po stwierdzeniu zasadności reklamacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać w terminie 2 dni od dni przekazania informacji wymiany towaru na wolny od wad. 9. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia innego niż był zatwierdzony, Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na własny koszt na przedmiot zamówienia opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty zgłoszenia pisemnej reklamacji. 10. Termin na złożenie reklamacji wynosi 5 dni roboczych od dnia otrzymania przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia dostarczonego w sposób niewłaściwy, w uszkodzonym opakowaniu lub w przypadku, gdy uszkodzony jest przedmiot zamówienia lub gdy przedmiot zamówienia i jego jakość są niezgodne z opisem zawartym w umowie. 12. Oferty proponujące asortyment o odmiennych, niższych od wymaganych parametrach zostaną odrzucone
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach