Przetargi.pl
Dostawa paczek mikołajowych dla dzieci pracowników

Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-093 Kraków, ul. Bronowicka 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6190516
  • Data zamieszczenia: 2011-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie
    ul. Bronowicka 44 44
    30-093 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6190516
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paczek mikołajowych dla dzieci pracowników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz postanowieniami umowy. 2. Zamówienie jest podzielone na części zgodnie z przeznaczeniem dla: - część nr 1 - Kraków - dostawa paczek mikołajowych dla jednostek obsługiwanych przez Wydział Zarządzania Kadrami w Krakowie - w ilości 2750 sztuk, - część nr 2 - Tarnów - dostawa paczek mikołajowych dla jednostek obsługiwanych przez Dział Zarządzania Kadrami w Tarnowie - w ilości 1000 sztuk - część nr 3 - Nowy Sącz - dostawę paczek dla jednostek obsługiwanych przez Dział Zarządzania Kadrami w Nowym Sączu - w ilości 1200 sztuk. 3. Szczegółowy opis zawartości paczki zawiera SIWZ. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi w zakresie składu, gramatury i parametrów produktu, określonych w SIWZ. Zamawiający będzie porównywać gramaturę i parametry produktu wskazane w SIWZ z parametrami zaoferowanymi przez Wykonawcę. Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany wypełnić formularz cenowy, w którym wpisuje oferowane produkty, określając, nazwę produktu, skład, gramaturę i jego parametry - zarówno w przypadku wyceny asortymentu zgodnego ze wskazanym przez Zamawiającego, jak i asortymentu równoważnego. 4. Oferowanie produktów równoważnych 1) Z uwagi na przeznaczenie przedmiotu zamówienia, charakter okoliczności i specyfikę zamówienia (asortyment wchodzący w skład paczki jest towarem nabywanym w ramach funduszu socjalnego jako paczki okolicznościowe - mikołajkowe przeznaczone dla dzieci pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego) w SIWZ, wskazano nazwy handlowe produktów, które Zamawiający chce otrzymać. W oparciu o przeprowadzone przez Zamawiającego rozeznanie stwierdzono, iż wskazane z nazwy produkty stanowią preferencje i upodobania smakowe dzieci, a jednocześnie produkty te cechują się pożądaną jakością i dużymi walorami smakowymi, dlatego asortyment ten stanowi zawartość paczki mikołajkowej. 2) Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Z uwagi na przeznaczenie zamawianego asortymentu, Zamawiający wskazuje w SIWZ nazwy handlowe produktów, które chce otrzymać. Oferowany asortyment powinien być zgodny z SIWZ lub równoważny. 3) Za produkty równoważne Zamawiający uzna takie, które będą posiadać parametry (cechy) identyczne bądź lepsze w stosunku do parametrów określonych przez Zmawiającego dla produktów pożądanych. Porównywane będą parametry (cechy) określone w SIWZ m.in.: skład produktu, jego gramatura i proporcje. 4) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego (pozycje w których określono nazwę konkretnego produktu), Wykonawca dołączy do oferty próbki tj. po 1 sztuce/1 opakowaniu zaoferowanego produktu celem wykonania oceny zgodności oferowanego produktu z wymogami SIWZ. Opakowanie takiego produktu winno zawierać opis wszystkich cech produktu wymaganych przez Zamawiającego tj. skład, jego proporcje, gramaturę itp. wskazane w SIWZ. W przypadku braku wskazania na opakowaniu wszystkich wskazanych przez Zamawiającego wymogów Wykonawca winien dołączyć do próbki kartę katalogową produktu lub inny dokument pozwalający ocenić czy produkt spełnia warunek równoważności tj. wszystkie wymagane przez Zamawiającego cechy. 5) Nie dopuszcza się produktów czekolado podobnych i w opakowaniach zastępczych. 5. Miejsca realizacji dostaw Wykonawca dostarczać będzie paczki mikołajkowe do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc. Miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zostały określone w SIWZ. 6. Paczki powinny być dostarczone przez Wykonawcę w wymaganej ilości i własnym środkiem transportu. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę osób do rozładunku przedmiotu zamówienia i do jego wyniesienia do wskazanego miejsca składowania (magazynu). 7. Terminy i warunki realizacji dostaw Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na własny koszt Wykonawcy. Paczki mikołajowe dostarczone będą Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych nie wcześniej niż od dnia 21.11.20011r. 8. Wszystkie paczki powinny być identyczne pod względem ilościowym i jakościowym. Wszystkie produkty zawarte w paczce mikołajowej powinny być w stanie nienaruszonym, w całości i muszą być przydatne do spożycia. Termin przydatności do spożycia powinien wynosić minimum 3 miesiące licząc od dnia dostawy. 9. Określona w SIWZ gramatura pojedynczego produktu wchodzącego w skład paczki stanowi wymagania minimalne tzn. że gramatura oferowanego produktu nie może być niższa od określonej przez Zamawiającego. Dopuszcza się produkty o zwiększonej gramaturze, w tym również wynikającej z trwających akcji promocyjnych. 10. Wymogi związane z opakowaniem paczki - kolorowe pudełko z tektury falistej trzywarstwowej fala E z motywem świątecznym pokrywającym 90 % powierzchni pudełka o wymiarach dostosowanych do ilości i wagi asortymentu paczki w kształcie walizki z uchwytem umożliwiającym przenoszenie. 11. Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiającego z realizacji umowy o nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego, a tym samym zmniejszenia nie więcej niż o 20 % ceny, o której mowa w § 3 wzoru umowy, w przypadku gdy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej nie później niż 5 dni od dnia podpisania umowy. Ostateczny wykaz logistyki dostaw wraz ilością paczek zostanie przekazany nie później niż 5 dni od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153323100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Część nr 2 - 1 800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100) Część nr 3 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną