Przetargi.pl
Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Centrum Zarządzania Kadrami Wydział Regionalny w Rzeszowie

Poczta Polska Spółka Akcyjna, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Ul. Asnyka 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 853 37 03 , fax. (017) 853 37 04
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Spółka Akcyjna, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Rzeszowie
    Ul. Asnyka 9 9
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 853 37 03, fax. (017) 853 37 04
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Centrum Zarządzania Kadrami Wydział Regionalny w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę 1076 szt. paczek (z możliwością zwiększenia zamówienia o nie więcej 30 szt. paczek dodatkowych) dla dzieci pracowników z jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Centrum Zarządzania Kadrami Wydział Regionalny w Rzeszowie. Asortyment swym zakresem obejmuje wyroby czekoladowe i cukiernicze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158420002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują spełnienie poniższych warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 2 muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się zrealizowaniem co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (z wyraźnym wskazaniem dostawa paczek mikołajkowych), na wartość nie mniejszą niż 80.000,00 zł brutto (słownie brutto: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) ewentualnie 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (z wyraźnym wskazaniem dostawa paczek mikołajkowych), każda na wartość nie mniejszą niż 40.000,00 zł brutto (słownie brutto: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw (np. referencje lub protokoły bezusterkowych realizacji dostaw, z których wynikać musi, że dostawy zrealizowane zostały należycie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach