Przetargi.pl
Dostawa oznakowania pionowego wraz z instalacją na drogach wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 815 660 256
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5
    23100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 815 660 256
    REGON: 16771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oznakowania pionowego wraz z instalacją na drogach wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje dostawę oznakowania pionowego wraz z instalacją na drogach wojewódzkich zgodnie z poniższym opisem: 1) Wykonawca zapewnia wszystkie narzędzia i urządzenia oraz materiał do wykonania powyższego zamówienia. 2) Dokładna lokalizacja znaków zawarta jest w projektach stałej organizacji ruchu, które zapewnia RDW Lublin (do wglądu przed przetargiem oraz przekazanie Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu). 3) Rok produkcji znaków użytych do przedmiotowego zamówienia – 2018. 4) Dostawca wykonanych znaków przeznaczonych do montażu ma obowiązek przedstawić wymagane dokumenty na stosowane folie odblaskowe do znaków drogowych (min. 7-letni min. okres zachowania odblaskowości folii typu 1 oraz 10-letni okres zachowania parametrów odblaskowości folii typu 2) oraz tarczę znaku (min. 7 lat). 5) Gwarancja na trwałość ustawienia przedmiotowego oznakowania – 36 miesięcy (nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych). 6) Wykop pod fundament dla znaków typu A, B, C, D i F powinien być w kształcie kwadratu o wym. 30 x 30 cm i głębokości wkopania i wbudowania słupka min. 0,75 m 7) Wykop pod fundament dla tablic typu E-1, E-2a i E-3 powinien być w kształcie kwadratu o wym. 35 x 35 cm i głębokości wkopania i wbudowania słupka min. 1,20 m 8) Wykopy fundamentowe powinny być wykonane w takim okresie, aby po ich zakończeniu można było przystąpić natychmiast do wykonania w nich robót fundamentowych. 9) Wykonane wykopy należy zabezpieczyć przed napływem wód opadowych przez wyprofilowanie tereny ze spadkiem umożliwiającym łatwy odpływ wody poza teren przylegający do wykopu. Dno wykopu powinno być wyrównane z dokładności do +/- 3 cm. 10) Fundamenty do posadowienia konstrukcji tablicy powinny być wykonane w sposób gwarantujący stabilność betonowanego słupka. 11) Materiał kamienny nie może zajmować więcej niż 20 % objętości wypełnienia wykopu. Nie należy obkładać słupka płytkami chodnikowymi. 12) Fundamenty powinny być wykonane jako monolityczne z betonu klasy C16/20 (B-20 wg starej normy). 13) Beton klasy C16/20 (B20 wg starej normy) oznacza beton zwykły (gęstość w stanie suchym od 2 000 kg/m3 do 2 600 kg/m3) o wytrzymałości na ściskanie minimum 20 MPa po 28 dniach dojrzewania, badany na próbce sześciennej (wyjaśnienie oznaczenia, gdzie: C jest oznaczeniem betonu zwykłego, 16 oznacza wytrzymałość min. 16 MPa na próbce walcowej a 20 wytrzymałość min. 20 MPa na sześcianie). 14) Wszystkie roboty w terenie należy wykonywać ręcznie. Podczas prowadzenia robót ziemnych Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ich w taki sposób, aby nie narazić na straty wynikłe z uszkodzeń infrastruktury podziemnej oraz szkód wynikłych z niewłaściwego prowadzenia robót, nie zabezpieczenia robót lub nie przestrzegania przepisów BHP. Wszystkie szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót w stosunku do osób trzecich pokrywa Wykonawca. 15) Roboty montażowe należy prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. 16) Nowe słupki zapewnia Wykonawca (słupek ocynkowany ø 60,3 mm – mierzone zewnętrznie; grubość ścianki – 2,9 mm). 17) Na wierzchu słupka należy zamontować kapturek zabezpieczający nalanie wody opadowej do wnętrzna słupka (preferowany kapturek z tworzywa sztucznego). 18) Górny koniec słupka ma być zlokalizowany na tej samej wysokości co górna krawędź tarczy znaku. 19) Zdemontowane elementy oznakowania należy przewieźć na plac składowy Obwodu Drogowego w Bełżycach lub w Krzczonowie. 20) Demontaż znaków polega na wyjęciu słupka wraz ze znakiem oraz wyrównania powierzchni po znaku, jak również oczyszczenia słupka (zabrania się ucinania słupka). 21) Przedmiotowe oznakowanie pionowe przeznaczone do wykonania oraz montaż i lokalizacja oznakowania na przedmiotowych drogach musi być zgodnie z Załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.). 2. Szczegółowy wykaz znaków drogowych oraz ich lokalizacja jak również czynności na poszczególnych drogach podane są w załącznikach: „Ogólne zestawienie znaków drogowych i słupków do znaków na drogach RDW Lublin”, „Lokalizacja zmian w oznakowaniu pionowym na drogach wojewódzkich RDW Lublin”, „Podział czynności do wykonania na poszczególnych drogach wojewódzkich”. 3. Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału na własny koszt i dostarczenia elementów oznakowania wolnych od wad oraz usunięcia wad w wykonaniu zamówienia w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy oraz sposób instalacji spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Za równoważną uznana będzie oferta na wykonanie dostaw oraz instalacji przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego, niż określone w Specyfikacji technicznej, pod warunkiem, że ich parametry nie będą gorsze, niż określone w Specyfikacji technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 600,00 zł. słownie złotych: jeden tysiąc sześćset 00/100, 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot , na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców – z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym formularzem cenowym ( zał. A1 ) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną