ZOO Wrocław Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 51618 Wrocław, ul. Wróblewskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 483 024 , fax. 713 483 768
- Data zamieszczenia: 2018-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZOO Wrocław Sp. z o. o.
ul. Wróblewskiego 42374
51618 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 483 024, fax. 713 483 768
REGON: 2112521900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OWOCÓW DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców, których zestawienie asortymentowo-ilościowe zawiera załącznik nr 1 do SIWZ ( opis przedmiotu zamówienia) Wykonawca będzie przez cały czas obowiązywania umowy dostarczał towar partiami na podstawie wcześniej złożonego przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub faksem zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawy realizowane będą transportem i na koszt Wykonawcy do Magazyny Zamawiającego w godzinach porannych , nie później niż do godz. 09.00. Jakość towaru będzie sprawdzana każdorazowo przy odbiorze. Za dostarczoną i odebraną każdorazowo część towaru Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność wyliczoną w oparciu o ceny jednostkowo zawarte w ofercie. Płatności będą dokonywane przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od daty doręczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo – odbiorczy zaakceptowany przez obie strony. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222321-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępując do postępowania zobowiązani są do wniesienia wadium na poszczególne zadania (części) w wysokości: - zadanie nr 1 – 209,00 zł, - zadanie nr 2 - 235,00 zł, - zadanie nr 3 - 1.593,00 zł, - zadanie nr 4 – 182,00 zł, 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert – kwota musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego do dnia 29 sierpnia 2018 do godz. 09.00 3. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007r, Nr 42 poz. 275 z póź. zm.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA PRZEDMIOTOWEGO WARUNKU
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną