Przetargi.pl
Dostawa oświetlenia w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-323 Łódź, ul. Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 345 800 , fax. 042 674 81 39
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
    ul. Targowa
    90-323 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 345 800, fax. 042 674 81 39
    REGON: 27585000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.filmschool.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oświetlenia w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oświetleniowego w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym. Zamówienie podzielone jest na części: Część I - Dostawa oświetlenia błyskowego z akcesoriami - 1) LAMPA KOMPAKTOWA SIROS 800 S WIFI RFS - 6 szt.; 2) RFS 2.2 C RADIOWY WYZWALACZ BRONCOLOR DO APARATÓW CANON - 3 szt.; 3) RFS 2.2 F RADIOWY WYZWALACZ BRONCOLOR DO APARATÓW FUJI - 3 szt.; 4) OKTABOKS 75 - 2 szt.; 5) OKTABOKS 150 - 2 szt.; 6) SOFTBOKS 30 X 180 - 2 szt.; 7) GRID 40 DO OKTABOKSA 75 CM - 2 szt.; 8) GRID 40 DO OKTABOKSA 150 CM - 2 szt.; 9) MASKA STRIP DO SOFTBOKSA 30 X 180 - 2 szt.; 10) GRID 40 DO SOFTBOKSA 30 X 180 CM - 2 szt.; 11) SOFTBOKS 60 X 100 - 2 szt.; 12) EDGE MASK DO SOFTBOKSA 60 X 100 CM - 2 szt.; 13) GRID 40 DO SOFTBOKSA 60 X 100 CM - 2 szt.; 14) REFLEKTOR PARABOLICZNY PARA 133 - 1 szt.; 15) Mechanizm ogniskujący z mocowaniem + sztyca - 1 szt.; 16) REFLEKTOR PARA 88 - 1 szt.; 17) Mechanizm ogniskujący z mocowaniem + sztyca - 1 szt.; 18) REFLEKTOR BRONCOLOR P65 - 2 szt.; 19) REFLEKTOR BRONCOLOR P45 - 2 szt.; 20) REFLEKTOR BRONCOLOR PAR - 2 szt.; 21) PIERŚCIEŃ MOCOWANIA SOFTBOKSA DO LAMP BRONCOLOR - 8 szt.; Część II - Dostawa akcesoriów - 1) panel LED - 10 szt.; 2) ramię z przegubem - 10 szt.; 3) uchwyt z zaciskami - 10 szt.; Część III - Dostawa paneli LED - 1) panel LED - 5 szt.; 2) panel LED - 5 szt.; 3) Soft box z rastrem - 10 szt.; Część IV - Dostawa tub LED - 1) miecz świetlny LED - 3 szt.; 2) tuba LED - 16 szt.; 3) ładowarka - 16 szt.; 4) sterownik - 2 szt.; Część V - Dostawa reflektorów LED - 1) reflektor LED - 5 szt.; 2) Softbox z rastrem - 5 szt.; 3) Soczewka Fresnel x 2 - 5 szt.; 4) Flagi do reflektora - 5 szt.; Część VI - Dostawa reflektorów żarowych - 1) Zestaw oświetleniowy typu Octodome - 3 szt.; Część VII - Dostawa osprzętu oświetleniowego - 1) Klamra typu Avenger - 3 szt.; 2) Klamra typu Cardellini - 4 szt.; 3) Głowica gripowa typu Avenger - 10 szt.; 4) Klema typu Manfrotto - 6 szt.; 5) Ramię przegubowe typu Manfrotto - 3 szt.; 6) Przedłużacz bębnowy - 5 szt. Z uwagi na charakter środków przyznawanych Zamawiającemu cena zakupu jednostkowego z danej grupy asortymentowej nie może przekroczyć równowartości środka trwałego, tj. wartości 10 000,00 zł brutto. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga min. 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie mniej niż gwarancja producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie wymienione w pkt III.3) – zał. nr 3; 3) wypełniony formularz cenowy – zał. nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 1282). 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt III.3, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach