Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-580 Warszawa, Al. Szucha 23
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5239962 , fax. 022 6283363
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Al. Szucha 23 23
00-580 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5239962, fax. 022 6283363
REGON: 01083915000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ORYGINALNYCH (FABRYCZNIE NOWYCH) MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I NISZCZAREK DLA POTRZEB MSZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Oznaczenie postępowania: ZO-ZP-84-322/2009 Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych (fabrycznie nowych) materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek , faksów i niszczarek znajdujących się we wszystkich obiektach Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem zamówienia: a) Materiały eksploatacyjne do faksów: Lp. Oznaczenie faksu Materiał Ilość sztuk 1. Minolta MF-1600 Cardrige 40 2. Mita TC-710 Toner 4 3. Mita Vi-30 Cardrige 40 4. Mita TC-710 Zespół bębna 2 5. Minolta MF-1600 Zespół bębna 20 6. Konika 7013 Toner 30 7. Konika 7013 Zespół bębna 25 8. Konika 7013 Zespół utrwalania 8 9. Konika 130F Zespół bębna 20 10. Konika 130F Toner 20 11. Konika 130F Zespół utrwalania 8 12. Bizhub C-20 Zestaw 3 tonerów kolorowych - 1 kpl 20 13. Bizhub C-20 Toner czarny 50 14. Bizhub C-20 Zestaw bębnów 10 b) Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek: Lp. Oznaczenie kserokopiarki Materiał Ilość sztuk 1. Mita DC 1460 Toner 12 2. Mita DC 2355 Toner 5 3. Mita DC 2360 Toner 60 4. Mita DC 4060 Toner 8 5. Mita Vi 300 Toner 6 6. Minolta Di 250 Toner 20 7. Minolta Di 250 Zespół bębna 6 8. Minolta Di 2510 Toner 50 9. Minolta Di 3510 Toner 5 10. Minolta Dialta Di 7210 Toner 14 11. Minolta Dialta Di 7210 Zszywki MS 10A (MS10A) 15 12. Minolta 1611 Toner 20 13. Minolta Bizhub C-250 set kolor Toner czarny 25 14. Minolta Bizhub C-250 set kolor Toner Y-yelow 8 15. Minolta Bizhub C-250 set kolor Toner M-magente 8 16. Minolta Bizhub C-250 set kolor Toner C-cyon 8 17. Minolta Bizhub C-250 Pojemnik na zużyty toner 5 18. Bizhub C-253 Toner czarny 100 19. Bizhub C-253 Zestaw 3 tonerów kolorowych - 1 kpl. 30 20. Bizhub C-253 Zestaw bębnów 20 21. Bizhub C-253 Pojemnik na zużyty toner 5 22. Minolta Bizhub 750 Toner 40 23. Minolta Bizhub 750 Zszywki 14YK 10 24. Minolta magicolor 2490MF Toner czarny 10 25. Minolta magicolor 2490MF zestaw 3 tonerów kolor Toner 5 26. Minolta magicolor 2490MF Zespół bębna 4 27. Minolta magicolor 2490MF Zespół transferowy 4 28. Xerox XC 1033 Toner 2 29. Xerox 1033 Zespół bębna 2 c) Materiały eksploatacyjne do niszczarek: Lp. Oznaczenie niszczarki Materiał Ilość sztuk 1. Ideal Typ 2400 cros cat Koła zębate - 1 kpl 20 2. Intimus Typ Simplex SE Koła zębate - 1 kpl 20 Zamawiający zgodnie z art. 29 i 30 ustawy dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne o parametrach równoważnych i wyższych niż przedstawione w SIWZ. Wszystkie użyte znaki towarowe i nazwy w opisie parametrów technicznych są przykładowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy PLN)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ b) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą . c) Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli nastąpi przynajmniej jedna z przesłanek uregulowanych w art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). d) Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o wyborze oferty, odrzuceniu ofert oraz wykluczeniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne oraz prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1. SIWZ Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Wypełnione Oświadczenie nr 1 o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Załącznik nr 2 do SIWZ); b) Wypełnione Oświadczenie nr 2 - wypełniają Wykonawcy, którzy zdecydowali się zaoferować materiały eksploatacyjne równoważne do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w pkt. 3 SIWZ (Załącznik nr 3 do SIWZ). c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty wyszczególnione w lit. c), d) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) - przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-07-15 - Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, znak sprawy: AZP-2401-02/2016
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-06-27 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów dla GDDKiA.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia 07.06.2016r. materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz faksów.
Dodano: 2016-04-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę tonerów do drukarek, faksów, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-03-11 - Przetarg nieograniczony w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów
Dodano: 2016-02-15