Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, al. 1000 lecia 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (032) 758 13 05 , fax. (032) 758 13 50
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
al. 1000 lecia 13 13
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. (032) 758 13 05, fax. (032) 758 13 50
REGON: 000304390 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olkusz.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ortopedycznych endoprotez - Zadania 1 -2 Zadanie 1 - endoproteza cementowa stawu kolanowego; Zadanie 2 -endoproteza bezcementowa stawu biodrowego przynasadowa; - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa ortopedycznych endoprotez - Zadania 1 -2 Zadanie 1 - endoproteza cementowa stawu kolanowego - ilość zestawów 30; Zadanie 2 - endoproteza bezcementowa stawu biodrowego przynasadowa - ilość zestawów 20. Zamówienie obejmuje: -dostawę wraz z instrukcją obsługi w języku polskim do siedziby ZOZ w Olkuszu - Blok Operacyjny Szpitala Powiatowego; -bezpłatne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji; Zamawiający wymaga dla Zadania 1 - przekazania w użyczenie na czas trwania umowy: a) instrumentarium do inplantacji endoprotezy stawu kolanowego; b) pompy wytwarzającej próżnię; c) pistoletu do podawania cementu ; Zamawiający wymaga dla Zadania 2 - przekazania w użyczenie na czas trwania umowy: a) instrumentarium do inplantacji endoprotezy stawu biodrowego; W terminie 14 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zdeponowania w formie (banku) na Bloku Operacyjnym (IV p. budynek główny Szpitala Powiatowego w Olkuszu) - endoprotez w ilości - po 1 sztuce każdego rozmiaru (prawy- lewy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zam. publ. Warunek odnoszący się do przedmiotu zamówienia z Zadania 1-2. -oferowane wyroby medyczne muszą być zgodne z wymaganiami zasadniczymi Dyrektywy 93/42/EWG oraz z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. ( Dz.U.Nr 93 poz.896 ze zm.) oraz z wymaganiami zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 2 do siwz - przedmiot zamówienia. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie wymienione w pkt 1 oraz dokument wymieniony w pkt 2 składa każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu z pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/y te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie to powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń, z których musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Ocena nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art.44 ustawy pzp złożyć wraz z ofertą: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.dotyczy przedmiotu zamówienia - w celu potwierdzenia, że oferowany wyrób medyczny odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego - należy złożyć wraz z ofertą: dla wyrobów medycznych z Zadań 1-2 a)deklarację zgodności a dla wyrobów medycznych określonych w art.22 ustawy o wyrobach medycznych, dla których procedurę oceny zgodności z dyrektywą 93/42/EWG wytwórca przeprowadza przy współudziale jednostki notyfikowanej - deklarację zgodności wraz z ważnym certyfikatem tej jednostki; b) na potwierdzenie zgodności zaoferowanego wyrobu z wymaganiami zamawiającego - należy złożyć wraz z ofertą - katalog lub część katalogu opisującą oferowany wyrób będący przedmiotem zamówienia (nr katalogowy, producent).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olkusz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ENDOPROTEZ STAWU BIODROWEGO ORAZ IMPLANTÓW KRĘGOSŁUPOWYCH
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa implantów dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/22/2016
Dodano: 2016-07-15 - Sprzedaż i dostawa implantów
Dodano: 2016-07-12 - Dostawę implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium na czas trwania umowy - 8 pakietów
Dodano: 2016-07-12 - Implanty ortopedyczne
Dodano: 2016-07-06 - DOSTAWA SPACERÓW BIODROWYCH I KOLANOWYCH Z ANTYBIOTYKIEM
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa: Implanty
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa endoprotez
Dodano: 2016-06-02 - DOSTAWA SPACERÓW BIODROWYCH I KOLANOWYCH Z ANTYBIOTYKIEM
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa implantów dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/15/2016
Dodano: 2016-05-20