Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 80-180 Gdańsk, ul. Jabłoniowa 55
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3260100, 3221576 , fax. 058 3221576
- Data zamieszczenia: 2009-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
ul. Jabłoniowa 55 55
80-180 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3260100, 3221576, fax. 058 3221576
REGON: 19004288000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz wymiana ogumienia w pojazdach należących do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wymiana ogumienia w maszynach należących do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części trzeciej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343500005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z artykułem 45 ust. 2 u.p.z.p. Zamawiający nie wymaga składania wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. [Dz. U. Nr 87, poz. 605] w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) dokumenty, o których mowa w ust.2 pkt 1 lit a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunki w pkt. 2 stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz wymiana ogumienia w pojazdach należących do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1 - Dostawę oraz wymianę ogumienia do maszyn ciężkich ZADANIE NR 2 - Dostawę oraz wymianę ogumienia do maszyn przemysłowych ZADANIE NR 3 - Dostawę oraz wymianę ogumienia do maszyn transportowych sygnatura 01/PN/2012
Dodano: 2012-01-16 - Dostawa oraz wymiana ogumienia w pojazdach należących do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1 - Dostawę oraz wymianę ogumienia do maszyn ciężkich ZADANIE NR 2 - Dostawę oraz wymianę ogumienia do maszyn przemysłowych ZADANIE NR 3 - Dostawę oraz wymianę ogumienia do maszyn transportowych
Dodano: 2010-04-08 - Dostawa czterech nowych opon przemysłowych Aeolus A2239 wypełnionych elastomerem
Dodano: 2009-11-16