Przetargi.pl
Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi studentów Politechniki Opolskiej nr sprawy ZP/D/69/2009

Politechnika Opolska ogłasza przetarg

  • Adres: 45-271 Opole, ul. Stanisława Mikołajczyka 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4006256, 4006294 , fax. 077 4006294, 4556080
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
    ul. Stanisława Mikołajczyka 5 5
    45-271 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4006256, 4006294, fax. 077 4006294, 4556080
    REGON: 00000173230000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi studentów Politechniki Opolskiej nr sprawy ZP/D/69/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Systemu w Politechnice Opolskiej. W szczególności: a) zainstalowanie i uruchomienie wybranego systemu zarządzania bazą danych (SZBD) skonfigurowaną pod potrzeby Systemu, b) zainstalowanie i uruchomienie Systemu na serwerze Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ, c) zainstalowanie i uruchomienie modułów Systemu na stanowiskach, których liczba określona jest w załączniku nr 1 do SIWZ, d) przeszkolenie użytkowników Systemu w zakresie wszystkich zagadnień związanych z jego eksploatacją, e) dostarczenie Dokumentacji Systemu, f) udzielenie, na czas nieoznaczony, licencji stanowiskowych i dostępowych Systemu, których liczba określona jest w załączniku nr 1 do SIWZ, g) udzielenie gwarancji oraz asysty technicznej na wdrożony System.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 7 200 zł słownie: siedem tysięcy dwieście złotych. 2 Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). 3 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego Bank PEKAO S.A. I Oddział w Opolu nr rachunku: 74 1240 1633 1111 0010 0525 5655. z dopiskiem Wadium w przetargu na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi studentów Politechniki Opolskich (nr sprawy ZP/D/69/2009). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego 5 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2 Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy. 3 Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie, obejmujące co najmniej 4 000 użytkowników, którego wartość wyniosła minimum 150 000 zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełniła na dzień składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 3 Wykaz wykonanych zamówień, o których mowa w punkcie 3 z podaniem rodzaju i wartości zamówień, dat realizacji oraz odbiorców sporządzony w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ. 4 Dokumenty potwierdzające, że ww. usługi wykonane należycie. 5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7 Dokumenty, o których mowa w pkt 5 i 6 sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach