Przetargi.pl
Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami: Etap II Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami

Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu S.P.Z.O.Z. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-525 Wrocław, ul. Joannitów 10/12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 795 70 27 , fax. 71 795 70 25
  • Data zamieszczenia: 2015-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu S.P.Z.O.Z.
    ul. Joannitów 10/12 10/12
    50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 795 70 27, fax. 71 795 70 25
    REGON: 01068709300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olk.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami: Etap II Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. dostawę bezterminowych licencji oprogramowania aplikacyjnego do obsługi laboratorium i przychodni w zakresie określonym w pkt. 2.1 1.2. wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego, 1.3. szkolenia pracowników oraz personelu Zamawiającego z obsługi i administracji oprogramowania aplikacyjnego, 1.4. świadczenie usług gwarancyjnych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji. 1.5. dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zamawianych licencji oprogramowania aplikacyjnego w zakresie określonym w pkt. 2.2 2. Wykonawca dostarczy aplikacje użytkowe, odpowiadające poszczególnym częściom systemu zintegrowanego w niżej określonym zakresie: 2.1. dostawa licencji oprogramowania aplikacyjnego 2.2.dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zamawianych licencji oprogramowania aplikacyjnego 3.3. Założenia techniczne dotyczące systemu informatycznego: 3.1. Zaoferowany sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty oraz pochodzić z polskiej sieci dystrybucji. 3.2. Zakłada się że zaoferowany system jest wykonany w spójnej i jednolitej technologii. 3.3. W przypadku stosowania systemu opartego o przeglądarki internetowe wymaga się aby system w pełni działał identycznie i wyświetlał ekrany w taki sam sposób na co najmniej następujących przeglądarkach (bez konieczności doinstalowania dodatkowych wtyczek itd.) : Opera, Chrome, Mozzila, FireFox, IE w wersji 7 i wyżej, Safari . 3.4. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za instalację oprogramowania użytkowego i w przyszłości zapewnienie serwisu gwarancyjnego dla całości wykonanych usług, za harmonogram instalacji poszczególnych elementów systemu oraz całościowe zarządzanie projektem, gwarantując powodzenie jego wdrożenia i pełną funkcjonalność. 3.5. Wszystkie moduły zintegrowanego systemu informatycznego muszą korzystać z jednej bazy danych. 3.6. System musi pozwalać na wykonywanie kopii zapasowych struktur danych w trakcie jego pracy. 3.7. System musi posiadać mechanizmy gwarantujące spójność danych. 3.8. Wymagane jest wzajemne współdziałanie modułów poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych na serwerach. 3.9. Wszystkie moduły muszą mieć wbudowany system haseł zabezpieczający przed dostępem osób niepowołanych z uwzględnieniem przyznawania praw do różnych funkcji poszczególnym operatorom. 3.10. Preferowane jest spójne i jednolite oprogramowanie, które zminimalizuje późniejsze koszty serwisu. 3.11. Podmiot świadczący serwis pogwarancyjny musi posiadać kompetencje dot. Obsługi całego zintegrowanego systemu. 3.12. System musi być polskojęzyczny oraz posiadać dokumentację w języku polskim (w wersji klasycznej - wydruku oraz na nośniku CD) pozwalającą na samodzielną naukę obsługi każdego modułu. 3.13. System musi posiadać sprawny mechanizm archiwizacji danych. System musi obsługiwać drukarki atramentowe, laserowe i igłowe. 3.14. Zaoferowana baza danych posiada wbudowane narzędzia do monitorowania wszystkich parametrów bazy danych 3.15. Baza danych ma wbudowane mechanizmy pozwalające jej na automatyczne rozszerzanie w sytuacji, kiedy skończy się w niej miejsce 3.16. Zaoferowana baza danych nie jest rozwiązaniem open-source przy czym będzie ona wykorzystywana tylko do pracy z zaoferowanym rozwiązaniem. 3.17. Wszystkie moduły ZSI pochodzą od jednego producenta, który posiada certyfikaty potwierdzające jakość produktu ISO9001:2008 oraz ISO27001:2005 lub równoważne (należy je dołączyć do oferty). 3.18. System musi zapewniać obsługę wydruków w formacie A4, A5 z możliwością zapisu wydruku do pliku oraz podglądu na ekranie. 3.19. System na stanowiskach użytkowników musi pracować w środowisku graficznym klasy MS Windows. 3.20. System musi komunikować się z użytkownikiem w języku polskim, udostępniając mu możliwość korzystania z rozbudowanych podpowiedzi. 3.21. System musi zapewniać odporność struktur danych (baz danych) na uszkodzenia oraz pozwalać na szybkie odtworzenie ich zawartości i właściwego stanu, jak również łatwość wykonania ich kopii bieżących. 3.22. System musi być wyposażony w zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem. Zabezpieczenia muszą funkcjonować na poziomie klienta (aplikacja) i serwera (serwer baz danych). 3.23. System musi monitorować wszystkie zdarzenia związane z jego eksploatacją (wprowadzanie danych, ich modyfikacja itp.), przechowując informacje o użytkowniku obsługującym zdarzenie. 3.24. Czas reakcji na pisemne, faksowe, e-mailowe zgłoszenie awarii krytycznej od momentu zgłoszenia - nie więcej niż 12 godziny robocze. 3.25. Czas usunięcia awarii krytycznej (liczony od ustalonego czasu reakcji) - nie więcej niż 24 godziny. Awaria krytyczna - oznacza nieprawidłowość w pracy oprogramowania lub motoru bazy danych uniemożliwiająca wykonywanie pracy przez oprogramowanie aplikacyjne w całości lub jego elementów, bez których nie jest możliwe poprawne działanie systemu komputerowego. Czas reakcji na pisemne, faksowe, e-mailowe zgłoszenie awarii od momentu zgłoszenia - nie więcej niż 48 godziny. 3.26. Czas usunięcia awarii (liczony od ustalonego czasu reakcji) - nie więcej niż 48 godzin. 3.27. W wyjątkowych wypadkach za zgodą Zamawiającego czas usunięcia awarii i dokonanie korekt może zostać uzgodniony pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722680000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:7500,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a/pieniądzu, b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/gwarancjach bankowych, d/gwarancjach ubezpieczeniowych, e/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm./. 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy - 37113010330018799316200004 BGK Wrocław a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć /oryginał/ w Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu -Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ,50-525 Wrocław, ul. Joannitów 10/12,a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty /luzem/, a kopię wadium wpiąć do oferty. 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6.Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność /ocena techniczna/
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olk.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną