Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Michalskiego 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 459-29-80 , fax. 032 455-23-90
- Data zamieszczenia: 2013-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Michalskiego 12 12
44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
tel. 032 459-29-80, fax. 032 455-23-90
REGON: 27671998700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup-wodzislaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz wdrożenie systemu do wizualizacji treści multimedialnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenie systemu do wizualizacji treści multimedialnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wodzisławiu Śląskim. 2. Wielkość i zakres zamówienia: 5 sztuk zestawów składających się z monitorów LED wraz z komputerami sterującymi, 1 sztuka infokiosku wraz z drukarką termiczną zaprojektowanego do pracy w miejscach publicznych oraz z licencją na oprogramowanie do wyświetlania treści multimedialnych. 3. Zadaniem systemu wizualizacji treści multimedialnych jest wyświetlanie ofert pracy, a także szeregu różnych informacji na ekranach LED oraz infokiosku w ramach sieci urządzeń prezentacyjnych sterowanych z dostarczonej przez Wykonawcę aplikacji serwerowej zainstalowanej na serwerze Zamawiającego. Informacje mogą być wyświetlane w formie komunikatów (paski ekranowe), komunikatów pełnoekranowych, zdjęć oraz plików multimedialnych. System musi mieć możliwość korzystania z własnej bazy informacji jak również z plików tekstowych, dokumentów, plików graficznych, oraz bazy systemu informatycznego Syriusz. System ma działać w sposób bezobsługowy tzn. dane uzyskiwane z systemu Syriusz (np. oferty pracy) mają być pobierane i aktualizowane automatycznie. System całościowo ma być zainstalowany wewnątrz budynku Zamawiającego i do jego poprawnego działania nie będzie konieczne łączenie się z zewnętrznymi serwerami, bazami danych lub aplikacjami zarządzającymi. 4. Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego w miejscach, w których ma zostać rozmieszczony zamawiany sprzęt komputerowy. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest możliwe po uprzednim umówieniu się telefonicznym na dokonanie tej czynności z minimum jednodniowym wyprzedzeniem, z panią Sylwią Styrnol - kierownikiem Referatu ds. Organizacyjno-Administracyjnych tel. 32 459 29 72. 6. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia (na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy zgodnie z wymaganiami SIWZ). 7. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-wodzislaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż systemu nagłośnienia (elektroakustyki), systemu akustyki wnętrza oraz systemu oświetlania scenicznego w ramach zadania pn. Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu radiowego (przemienniki radiowe wraz z osprzętem), radiotelefonów oraz masztu antenowego i ich uruchomienie na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego
Dodano: 2016-07-13 - Częściowa wymiana sprzętu elektroakustycznego w związku z dostosowaniem polskich przepisów do postanowień Parlamentu Europejskiego w sprawie wieloletniego programu polityki w zakresie widm radiowych i Dostawa dwóch konsolet fonicznych Dużej Sceny
Dodano: 2016-05-19 - Zakup wraz z dostawą telefonów LUMIA
Dodano: 2015-12-10 - Zakup wraz z dostawą telefonów iPhone
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa sprzętu RTV
DZP.381.142.2015.DW
Dodano: 2015-10-20 - Zakup radiotelefonu HYTERA PT580H oraz akumulatorów HYTERA BL 2505 (E/40/DTI/2015)
Dodano: 2015-04-30 - Dostawa sprzętu radiowego oraz radiotelefonów
Dodano: 2014-11-07 - Przeniesienie stacji bazowej systemu łączności TETRA do nowej lokalizacji
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa elementów technicznych w celu utworzenia stałej wystawy w Centrum Dokumentacji Deportacji Górnoślązaków do ZSRR w 1945 roku
Dodano: 2014-08-05