Przetargi.pl
DOSTAWA ORAZ MONTAŻ ZEWNĘTRZNEGO WYŚWIETLACZA ALFANUMERYCZNEGO

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ORAZ MONTAŻ ZEWNĘTRZNEGO WYŚWIETLACZA ALFANUMERYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia (CPV 48813100-1) jest: I. Dostawa - zewnętrznego wyświetlacza alfanumerycznego - ekran zbudowany z diod LED, na którym można umieścić dynamicznie i statycznie dowolne teksty. Parametry techniczne: Czytelne z odległości 150-200m: Ekran złożony z dwóch elementów (montowany na narożniku budynku). Elementy połączone ze sobą w sposób umożliwiający wyświetlanie jednego tekstu na dwóch elementach (przesuwanie się tekstu z jednej tablicy na drugą) Obudowa wykonana z aluminium zabezpieczona farbą gwarantującą długą żywotność - min 5 lat w warunkach zewnętrznych (śnieg, deszcz, upał, duża wilgotność). Parametry techniczne 1 szt. szer.min.1990mm max.2205mm wys.min.500mm max.665mm rozdzielczość: min.80 x 24 px max. 88 x 24 px. kolor diód: czerwony jasność diód: min 8000 mcd maksymalny pobór mocy 125W / m2 zainstalowana pamięć w wielkości 1GB z możliwością rozszerzenia do 4GB Możliwość zaprogramowania: przesuwanie wolne, przesuwanie szybkie, migotanie tekstu, pojawianie się tekstu, zatrzymanie tekstu na określony czas, nasuwanie z góry, nasuwanie z dołu, kilka krojów pisma, włączenie i wyłączenie wyświetlania zegara, na wyświetlaczu tekst płynie od prawej do lewej; elementy graficzne. Sterowanie Sterowanie tablic odbywa się z komputera PC poprzez dostarczone oprogramowanie, za pomocą następujących sposobów komunikacji w komputerem: Ethernet (LAN), Moduł Bluetooth. Temperatura pracy: od -25 do 70 °C. II. Montaż: Dostawca wykona montaż urządzeń na budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Polkowicach na narożniku budynku od strony ulic K. B. Kominka i 3-go Maja, pomiędzy pierwszym a drugim piętrem (na wysokości około 6,5 m) oraz wykona niezbędne przyłącza do prawidłowego funkcjonowania tablic: przyłącze zasilające (do istniejącej instalacji energetycznej budynku); przyłącze logiczne służące do zarządzania tablicami (LAN lub RS232) zakończone wewnątrz budynku. Wszystkie czynności montażu muszą być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną. Zamawiający wymaga aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji jakości (dostawa i montaż urządzenia). W okresie gwarancyjnym wymagane będzie nieodpłatne świadczenie usług serwisowych (zapewnienie bezpłatnej, całodobowej pomocy telefonicznej lub e - mailem, udzielnej przez wykwalifikowanych pracowników Dostawcy, w przypadku awarii sprzętu, lub problemów konfiguracyjnych oraz w przypadku awarii - usunięcia usterki na miejscu instalacji urządzenia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488131001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 12.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 12.2: 1) lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach