Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach w ramach rządowego programu Cyfrowa szkoła..

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kupiskach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Nowe Kupiski, Nowe Kupiski 137
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 217 91 13 , fax. 86 217 91 13
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kupiskach
    Nowe Kupiski 137 137
    18-400 Nowe Kupiski, woj. podlaskie
    tel. 86 217 91 13, fax. 86 217 91 13
    REGON: 00111890400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach w ramach rządowego programu Cyfrowa szkoła..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, montaż oraz konfiguracja następującego sprzętu komputerowego i audiowizualnego: 1.Przenośny komputer dla ucznia wraz z oprogramowaniem /ilość - 30 sztuk/; 2.Przenośny komputer dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem /ilość - 7 sztuk/; 3.Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów z funkcją ładowania baterii /ilość - 2 szt./; 4.Sieciowe urządzenia wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie /ilość - 2 szt./; 5.Drukarka /ilość - 2 szt./; 6.Skaner /ilość - 2 szt./; 7.Tablica interaktywna z systemem mocowania /ilość - 6 szt./; 8.System do zbierania i analizowania odpowiedzi /ilość - 1 szt./; 9.Projektor krótkoogniskowy /ilość - 6 szt./; 10.Zestawy głośnikowe /ilość - 6 szt./; 11.Projektor multimedialny /ilość - 2 szt./; 12.Ekran projekcyjny /ilość - 2 szt./; 13.Wizualizer /ilość - 2 szt./; 14.Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową /ilość - 1 szt./;15.Punkt dostępowy, będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej /ilość - 4 szt./;16.Ruter, będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej /ilość - 1 szt./. Szczegółowy wykaz potrzeb dotyczących parametrów sprzętu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - Specyfikacja wymogów technicznych dla oferowanego sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od obciążeń prawami osób trzecich i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 r. Na każdym urządzeniu (komputery dla nauczycieli i komputery dla uczniów) zainstalowany ma być zestaw programów zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. Wykonawca ma obowiązek ustawić i w porozumieniu z administratorem szkolnej sieci skonfigurować dodatkowe punkty dostępowe Wi-Fi będące elementami poszerzającymi szkolną sieć bezprzewodową. Wszystkie urządzenia, w tym drukarki sieciowe wielofunkcyjne, drukarki, skanery i laptopy mają być skonfigurowane do pracy w szkolnej sieci Wi-Fi. Laptopy uczniowskie połączone mają być odpowiednim programem do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb przeprowadzania zajęć lekcyjnych. Wykonawca ma obowiązek zainstalować i podłączyć sprzętowo oraz programowo tablice interaktywne i projektory. Wykonawca zapewni podstawowe, bezpłatne szkolenie administratora szkolnej sieci i nauczycieli, którzy będą korzystali z zakupionego sprzętu w czasie lekcji, z zakresu podstawowej obsługi i pokazania możliwości sprzętu i oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy ) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Ekonomicznego Szkół Gminy Łomża: BS Łomża, nr 77 8757 0001 0000 2554 2000 0020, z dopiskiem Cyfrowa szkoła. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do ofert w formie potwierdzenia wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - tylko w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci niezwłoczne wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 8.6. ppkt 2), 3), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający jest zobowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 4 Ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 24, ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach