Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte ogłasza przetarg
- Adres: 81-103 Gdynia, ul. Śmidowicza 69
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 6262537 , fax. 058 6262963
- Data zamieszczenia: 2015-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
ul. Śmidowicza 69 69
81-103 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (058) 6262537, fax. 058 6262963
REGON: 19006413600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych oraz mebli komputerowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
stół studenta - 24 szt. biurko wykładowcy 1 szt. biurko wykładowcy - 6 szt. biuro-stolik komputerowy - 10zt. stół konferencyjny 340x160x75 - 1 szt. szafa witrynowa 194x60x45 - 1 szt. biblioteczka - 2 szt. szafa na akta - 1 szt. stolik okrągły- 1 szt. stolik okrągły - 1 szt. szafa ubraniowa dwudrzwiowa -12 szt. stół - 1 szt. kontenerem -3 szt. półka -3 szt. szafka kuchenna stojąca 70cm -1 szt. szafka kuchenna stojąca 60cm -1 szt. szafka kuchenna wisząca 60cm -1 szt. szafka kuchenna wisząca 70cm -1 szt. blat kuchenny - 1 szt. wieszak ubraniowy - 1szt. regał na segregatory z nadstawką - 1 szt. biurko wykładowcy - 1 szt. szafa ubraniowa - 1 szt. regał na segregatory prawy - 1szt. regał na segregatory lewy - 1 szt. wieszak - 1szt. kontener z szufladami - 1szt. stół kwadratowy - 1szt. szafka - 1 szt. szafa - 1 szt. regał -2szt. słupek z półkami -1szt. stolik - 1 szt. szafka do zabudowy zlewu - 1 szt. szafka -3 szt. krzesło do biurka - szt.15 krzesło słuchacza - szt.51 krzesło tapicerowane -szt.24 kanapa rogowa - szt.1 krzesło typu Malwa - szt.2 fotel obrotowy- szt.4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz krzeseł. ZP/65/2016
Dodano: 2016-07-13 - ZP/40/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-05-18 - ZP/28/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i montaż wyposażenia - mebli biurowych w budynku Urzędu Gminy Wejherowo przy ul. Transportowej 1 w Wejherowie
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych, mebli komputerowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego
Dodano: 2016-04-12 - ZP/15/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb Katedry Żywienia Klinicznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-03-21 - dostawa wraz z montażem mebli biurowych, które stanowić będą wyposażenie pomieszczeń Oddziału Celnego Basen V mieszczącego się przy ul. Indyjskiej 13 w Gdyni
Dodano: 2016-03-08 - Postępowanie na dostawę wraz z montażem mebli biurowych, które stanowić będą wyposażenie pomieszczeń Izby Celnej w Gdyni w terminalu pasażerskim T2 gdańskiego lotniska mieszczącego się przy ul. Słowackiego 200 oraz pomieszczeń Izby Celnej w budynku biurowym Koga w Gdańsku przy ul. Witolda Andruszkiewicza 5
Dodano: 2016-02-12 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do wnętrz kościoła NMP, Wieży Kleszej i Domku Dzwonnika, realizowane w ramach Projektu pn. Prace konserwatorskie i roboty budowlane w zespole kościoła NMP w Muzeum Zamkowym w Malborku, współfinansowanego z Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. Znak sprawy: Zp 04/2016
Dodano: 2016-02-09 - sygn. akt 1/B/NA/2016 Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-01-20