Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 35
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 551 74 53 , fax. 81 551 74 52
- Data zamieszczenia: 2014-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
ul. Dywizjonu 303 35 35
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 81 551 74 53, fax. 81 551 74 52
REGON: 06005921600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz montaż mebli - numer Zp/pn/78/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym (dział II SIWZ - FORMULARZ OFERTOWY) z podziałem na zadania: - Zadanie I - Krzesła; - Zadanie II - Stoły; 2) meble powinny być wykonane z materiałów spełniających polskie /europejskie/ normy i atesty dla materiałów przeznaczonych do pomieszczeń na pobyt ludzi w budynkach użyteczności publicznej; 3) Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis oferowanych pozycji zamówienia wraz z fotografiami lub rysunkami i próbkami kolorów i materiałów oraz opis techniczny oferowanych urządzeń; 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz ofertowy zawarty w Dziale II SIWZ; 5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć meble pod adres wskazany przez Zamawiającego. Przez dostarczenie mebli rozumie się wniesienie i montaż mebli przez Wykonawcę w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego; 6) Wykonawca oświadcza, że wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie i będą spełniały warunki techniczne określone w opisie przedmiotu zamówienia; 7) meble powinny nawiązywać kolorem i wyglądem do mebli aktualnie znajdujących się w poczekalni i stołówce studenckiej. Jeżeli meble nie będą nawiązywać kolorem i wyglądem do mebli aktualnie znajdujących się w poczekalni i stołówce studenckiej, przedmiot zamówienia nie zostanie odebrany; 8) szczegóły kolorystyki i detali dekoracyjnych do uzgodnienia z Zamawiającym w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 9) zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej obiektów poniesie oferent; 10) Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone w obrębie prowadzonych prac aż do chwili dokonania ich odbioru przez Zamawiającego, a także Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone przez osoby, którymi się posługuje przy wykonywaniu prac budowlanych; 11) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na meble na okres min. 12 miesięcy; 12) rodzaj zamówienia: dostawa; 13) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39 00 00 00 - 2 - meble, wyposażenie, urządzenia domowe, 39 10 00 00 - 3 - meble, 39 11 20 00 - 0 - krzesła, 39 12 10 00 - 6 - biurka i stoły - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę i montaż mebli oraz sprzętu RTV i AGD do kwater internatowych w Dęblinie, Puławach, Rzeszowie i Lublinie
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa i montaż mebli do stanowiska informacyjnego w ramach zadania pn.Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli.
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa i montaż mebli do stanowiska informacyjnego w ramach zadania pn.Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa i montaż wyposażenia do 12 nowych kwater internatowych w Nisku
Dodano: 2015-09-07 - Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dodano: 2015-08-19 - Dostawa mebli laboratoryjnych dla Centrum Badawczego Nawozów
Dodano: 2015-07-31 - Wyposażenie 4 nowych kwater internatowych w Przemyślu
Dodano: 2015-07-14 - Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli..
Dodano: 2015-05-21 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Analitycznego
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli.
Dodano: 2015-04-09