Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż krzeseł obrotowych w ramach projektu pn.: „ZERO RYZYKA DLA PRACOWNIKA - wspólny projekt MOPR i PUP w Bytomiu”

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3886740, 032 3886700, , fax. 032 2818093
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    Strzelców Bytomskich 16
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3886740, 032 3886700, , fax. 032 2818093
    REGON: 00344928400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż krzeseł obrotowych w ramach projektu pn.: „ZERO RYZYKA DLA PRACOWNIKA - wspólny projekt MOPR i PUP w Bytomiu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, wniesienie oraz montaż) krzeseł obrotowych w ramach projektu pn.: ZERO RYZYKA DLA PRACOWNIKA - wspólny projekt MOPR i PUP w Bytomiu. Projekt realizowany w ramach osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej - konkurs RPO WSL 2014-2020. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Dostarczony produkt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad, dostarczony w stanie kompletnym i zdatnym do używania, tj. gwarantującym stosowanie go zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów oraz objęty pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie. UWAGA: oferowane krzesła obrotowe winny być objęte gwarancją - minimum 36 miesięczną. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie dostawy i montażu przedmiotu zamówienia do zabezpieczenia przed uszkodzeniem oraz do uprzątnięcia i zabrania opakowań po dostarczonych krzesłach obrotowych. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku A do specyfikacji (SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA). UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolorystki i rodzaju tkaniny obiciowej po przedstawieniu przez Wykonawcę katalogu z próbkami materiału (w odcieniach szarości).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39111100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - załącznik nr 1 do specyfikacji; 2) oświadczenie, o którym mowa odpowiednio w cz. VI ust. 1 specyfikacji (załącznik nr 2 do specyfikacji); oraz – jeżeli dotyczy: 3) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach