Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3886740, 032 3886700, , fax. 032 2818093
- Data zamieszczenia: 2020-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Strzelców Bytomskich 16
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 3886740, 032 3886700, , fax. 032 2818093
REGON: 00344928400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz montaż krzeseł obrotowych w ramach projektu pn.: „ZERO RYZYKA DLA PRACOWNIKA - wspólny projekt MOPR i PUP w Bytomiu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, wniesienie oraz montaż) krzeseł obrotowych w ramach projektu pn.: ZERO RYZYKA DLA PRACOWNIKA - wspólny projekt MOPR i PUP w Bytomiu. Projekt realizowany w ramach osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej - konkurs RPO WSL 2014-2020. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Dostarczony produkt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad, dostarczony w stanie kompletnym i zdatnym do używania, tj. gwarantującym stosowanie go zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów oraz objęty pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie. UWAGA: oferowane krzesła obrotowe winny być objęte gwarancją - minimum 36 miesięczną. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie dostawy i montażu przedmiotu zamówienia do zabezpieczenia przed uszkodzeniem oraz do uprzątnięcia i zabrania opakowań po dostarczonych krzesłach obrotowych. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku A do specyfikacji (SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA). UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolorystki i rodzaju tkaniny obiciowej po przedstawieniu przez Wykonawcę katalogu z próbkami materiału (w odcieniach szarości). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39111100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - załącznik nr 1 do specyfikacji; 2) oświadczenie, o którym mowa odpowiednio w cz. VI ust. 1 specyfikacji (załącznik nr 2 do specyfikacji); oraz – jeżeli dotyczy: 3) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa biurowych foteli obrotowych
Dodano: 2022-12-06 - Zakup i dostarczenie foteli ergonomicznych (40 szt.) - pakiet nr 1 oraz podnóżków (40 szt.) - pakiet nr 2
Dodano: 2022-07-27 - Dostawa mebli dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2020-10-21 - Dostawa mebli dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa i montaż foteli ergonomicznych przeznaczonych do pomieszczeń medycznych i biurowych w ramach projektu pn.: „Poprawa warunków pracy i ograniczenie występowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy szansą na długotrwałe zatrudnienie”
Dodano: 2019-10-02 - Dostawa i montaż foteli ergonomicznych w ramach projektu pn.: „Poprawa warunków pracy i ograniczenie występowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy szansą na długotrwałe zatrudnienie”
Dodano: 2019-06-07 - Dostawa mebli komputerowych, monitorów ekranowych, artykułów do sprzątania oraz maszyn czyszczących w ramach projektu pn.: „Poprawa warunków pracy i ograniczenie występowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy szansą na długotrwałe zatrudnienie
Dodano: 2019-01-15 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/18/5/MW
Dodano: 2018-02-02 - Dostawa krzeseł i foteli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/17/85/MW
Dodano: 2017-10-27 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/17/72/MW
Dodano: 2017-09-04