Przetargi.pl
Dostawa oraz instalacja zasilaczy awaryjnych typu UPS (szt. 2) i kompleksowego systemu zabezpieczeń z centralnym systemem logowania i raportowania dla Biblioteki Miejskiej im. Jana Kasprowicza w Inowrocławiu

Biblioteka Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Kilińskiego 16
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 357-36-98
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Miejska
    ul. Kilińskiego 16 16
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 357-36-98
    REGON: 00079224800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jan-kasprowicz.bmino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz instalacja zasilaczy awaryjnych typu UPS (szt. 2) i kompleksowego systemu zabezpieczeń z centralnym systemem logowania i raportowania dla Biblioteki Miejskiej im. Jana Kasprowicza w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa, instalacja, uruchomienie i przeprowadzenie testów poprawności działania zasilacza awaryjnego typu UPS (szt. 2) - wymagane warunki techniczne, warunki gwarancji i serwisu określa specyfikacja techniczna załącznik nr 6 Dostawa, instalacja i konfiguracja kompleksowego systemu zabezpieczeń z centralnym systemem logowania i raportowania - wymagane warunki techniczne, warunki gwarancji i serwisu określa specyfikacja techniczna załącznik nr 7 i 8 Wszystkie oferowane elementy muszą być fabrycznie nowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316825005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 21.09.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 podobnych instalacji odpowiadające rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia dysponują osobami posiadającymi aktualne certyfikaty producenta sprzętu. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy- wypełniony i podpisany ( załącznik nr 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) Oświadczenie z art. 24 ust.1 Pzp, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( załącznik nr 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat podobnych instalacji, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że instalacje te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) parafowany przez Wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru-(załącznik nr 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Certyfikaty producentów sprzętu proponowanego wystawione na rzecz wykonawcy Polisa ubezpieczeniowa OC Wykonawcy odnosząca się do jego działalności Kosztorys ofertowy z deklarowanymi parametrami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jan-kasprowicz.bmino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną