Przetargi.pl
dostawa oraz instalacja okien i drzwi zewnętrznych w budynku Archiwum Państwowego m.st. Warszawy Oddział w Otwocku, ul. Górna 7

Archiwum Państwowe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-270 Warszawa, ul. Krzywe Koło 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 8311803 w. 219, 6359242 , fax. 022 8310046
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe m.st. Warszawy
    ul. Krzywe Koło 7 7
    00-270 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 8311803 w. 219, 6359242, fax. 022 8310046
    REGON: 00000119800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.ap.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa oraz instalacja okien i drzwi zewnętrznych w budynku Archiwum Państwowego m.st. Warszawy Oddział w Otwocku, ul. Górna 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa oraz instalacja okien i drzwi zewnętrznych w budynku Archiwum Państwowego m.st. Warszawy Oddział w Otwocku, ul. Górna 7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2) nie zostali wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 2), 3) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) zapewnią termin realizacji zamówienia w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy, 5) określą termin płatności na minimum 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, 6) zaakceptują wzór umowy (zał. nr 4), 7) wypełnią druk Formularz Ofertowy. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego (zał. nr 1)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy dołączony do SIWZ jako załącznik nr 1, 2) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na druku załączonym do specyfikacji - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o podwykonawstwie - załącznik nr 8, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ap.gov.pl/warszawa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach