Przetargi.pl
DOSTAWA OPTYK, IMPLANTÓW, STAPLERÓW, ŁADUNKÓW, WŁÓKIEN, IMMUNOGLOBULIN, LEKU O NAZWIE MIĘDZYNARODOWEJ FILGRASTINUM, ALERGENÓW, KLEJU TKANKOWEGO, GAZU, ODCZYNNIKÓW I ARATRATU EKG - VI PAKIETÓW

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OPTYK, IMPLANTÓW, STAPLERÓW, ŁADUNKÓW, WŁÓKIEN, IMMUNOGLOBULIN, LEKU O NAZWIE MIĘDZYNARODOWEJ FILGRASTINUM, ALERGENÓW, KLEJU TKANKOWEGO, GAZU, ODCZYNNIKÓW I ARATRATU EKG - VI PAKIETÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa optyk histeroskopowych, laparoskopowych z przeznaczeniem na Blok Operacyjny, dla Oddziału Ginekologii z Pododdziałem Ginekologii Onkologicznej, zlokalizowany przy ul. Lubartowskiej 81, z odbiorem zużytych optyk, potwierdzone kartą odbioru, dostawa implantów ortopedycznych, zestawów z przeznaczeniem na Blok Operacyjny, dla Oddziału Urazowo-Ortopedycznego, zlokalizowany przy ul. Herberta 21 (Kruczkowskiego), wraz z uruchomieniem depozytu lub udostępnienia instrumentarium oraz dostawa włókien światłowodowych, staplerów, ładunków jednorazowych, do Magazynu Szpitalnego położonego przy ul. Biernackiego 9, dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do Apteki Szpitalnej, położonej przy ul. Biernackiego 9, dostawa gazu na Oddział Położniczy z Patologią Ciąży, zlokalizowany przy ul. Lubartowskiej 81, z użyczeniem niezbędnego osprzętu, dostawa podłoży specjalistycznych i surowic diagnostycznych oraz testów, dla Pracowni Mikrobiologicznej, zlokalizowanej przy ul. Biernackiego 9 oraz dostawa aparatu ekg na Oddział Chorób Płuc i Gruźlicy, zlokalizowany przy ul. Biernackiego 9, stanowiących VI odrębnych pakietów: Pakiet I – Dostawa optyk histeroskopowych i laparoskopowych – 3 zadania. Pakiet II – Dostawa implantów kości ręki, śrub kaniulowanych, systemu do rekonstrukcji więzadła krzyżowego, zestawu podszycia ACL i plastyki mozaikowej – 3 zadania. Pakiet III – Dostawa staplerów, ładunków i włókien światłowodowych – 2 zadania. Pakiet IV – Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i gazu – 7 zadań. Pakiet V – Dostawa surowic diagnostycznych, testów i szczepów wzorcowych – 2 zadania, Pakiet VI – Dostawa aparatu ekg. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych pakietów oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do ww. pakietów, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ oraz dodatkowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1a do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do Pakietów I-VI: 3.3.1. Oferowane wyroby muszą być dobrej jakości, dopuszczone do obrotu, używania i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 211) - dot. Pakietu I,II,III,V,VI, z instrukcją użytkowania w każdym opakowaniu w języku polskim oraz zgodnie z Ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2211) – dot. Pakietu IV (zad. nr 1-7). 3.3.2. Przedmiot zamówienia musi być pakowany w sterylne opakowania, z naklejkami LOT oraz terminem ważności, przydatności oferowanych produktów: - Pakiet II (zad. nr 2,3), Pakiet III (zad. nr 1), minimum 3 lata, - Pakiet III (zad. nr 2), minimum 2 lata, - Pakiet V, minimum 12 miesięcy, - Pakiet VI, co najmniej 6 miesięcy, liczony od daty dostawy do Zamawiającego. W przypadku zaoferowania implantów niesterylnych, wymagane jest właściwe oznakowanie i numer LOT na opakowaniu. Oferowany termin stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz ppkt. 17.4) niniejszej SIWZ. 3.3.3. Zaoferowane produkty lecznicze muszą znajdować się w obowiązującym na dzień składania ofert „Wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych”- Załącznik B i C, zgodnie z aktualnym obwieszczeniem Ministra Zdrowia, wydanym na podstawie art. 37 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. Z 2011 Nr 122 poz. 696 ze zm.) – dot. Pakiet IV (zad. nr 4) 3.3.4. W przypadku, gdy produkt leczniczy będący przedmiotem zamówienia w momencie wyceny nie jest dostępny na rynku, Wykonawca zobowiązany jest do wyceny tego produktu leczniczego po ostatniej obowiązującej cenie – dot. Pakiet IV (zad. nr 1-6) 3.3.5. Przedmiot zamówienia, określony w Pakiecie I, obejmuje zakup z dostawą optyk histeroskopowych i laparoskopowych na Blok Operacyjny, przy ul. Lubartowskiej 81, w Lublinie, a w przypadku Pakietu VI dostawę apartu ekg na potrzeby Oddziału Chotrób Pluc i Grużlicy, przy ul. Biernackiego 9, zgodnie z ofertą cenową i opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji, wraz z instruktażem personelu i przekazaniem protokolarnym Użytkownikowi i odbiorem zużytych optyk. 3.3.6. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku co najmniej 2017, nierekondycjonowany, niepowystawowy, kompletny, posiadający niezbędną instrukcję, gwarancję, dokumentację w języku polskim oraz właściwe opakowanie – dot. Pakietu I,VI. 3.3.7. Wymagany minimalny okres gwarancji, liczony od daty oddania sprzętu medycznego do eksploatacji, nie krótszy niż 24 miesiące, po przeprowadzeniu instruktażu personelu i podpisaniu protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie umowy przez Wykonawcę – dot. Pakietu I,VI. 3.3.8. Wykonawca/ Producent, musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie, potwierdzony oświadczeniem – dot. Pakietu I,VI. 3.3.9. Przedmiot zamówienia określony w Pakiecie IV (zad. nr 7), obejmuje dostawę gazu medycznego potwierdzoną świadectwem jakości z podaniem numeru serii, datą ważności dla produktu leczniczego, z odpowiednim oznakowaniem butli, transport, a także użyczenie osprzętu, obsługę serwisową, legalizację i konserwację użyczonego sprzętu, w celu gwarancji bezpieczeństwa użycia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu medycznego i technicznego z zakresu obsługi i użytkowania przedmiotu zamówienia (pracowników wskazanych przez Zamawiających), także leku będącego mieszaniną gazów medycznych, z przeznaczeniem dla pacjentek. 3.3.10. Przedmiot zamówienia określony w Pakiecie III, IV (zad. nr 1-6), dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi u Wykonawcy w formie pisemnej, elektronicznej bądź faksem, w terminie określonym w pkt. 4 SIWZ. 3.3.11. Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, w Pakiecie II na Blok Operacyjny, w opakowaniach jałowych, z oznaczeniem fabrycznym i innym, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta danego asortymentu oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami. 3.3.12. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy opis zawierający w szczególności: rodzaj, nazwę wyrobu, ilość sztuk w opakowaniu zbiorczym, nr serii, datę ważności i przydatności do użycia - dla wyrobów sterylnych, nazwę i adres producenta będącego przedmiotem dostawy. 3.3.13. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu i rozładunku. 3.3.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem. 3.3.15. Warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7,8 do SIWZ. 3.3.16. Transport gazu medycznego (do siedziby Wykonawcy dla Zamawiającego), zapewnia Wykonawca, środkiemi transportu odpowiednio przystosowanymi do przewozu gazów medycznych. Winien zapewnić odpowiedni stan techniczny butli, ważność legalizacji zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadać wymagane zezwolenia dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu – dot. Pakiet IV (zad. nr 7). 3.4. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania – dot. Pakietu II-V. 3.3.4. Podane w załączniku ilości asortymentu mają charakter orientacyjny i z tego względu Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację ilości produktów zapotrzebowanych, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie będą mniejsze. 3.4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 4.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.6. Dodatkowe warunki realizacji umowy depozytu – dot. Pakietu II: 3.6.1. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadzie złożenia do depozytu znajdującego się na Bloku Operacyjnym asortymentu wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SIWZ – (zad. nr 1,2) lub udostępnienia instrumentarium do zabiegu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym – (zad. nr 3), a także wymagań dodatkowych, stanowiących opis w Załączniku nr 1a do SIWZ. Depozyt Wykonawca uzupełniania po każdorazowym otrzymaniu „Protokołu zużycia” - Szczegółowe zasady funkcjonowania depozytu określone są w Projekcie umowy dostawy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ oraz w umowie użyczenia. 3.6.2. Wykonawca dostarczy w terminie maksymalnie do 5 dni po podpisaniu umowy, za pisemnym pokwitowaniem, wskazane w Zał. nr 1 i nr 1a do SIWZ, materiały ortopedyczne (tzw. pakiet startowy w ramach depozytu implantów), które będą jego własnością aż do momentu wykorzystania ich przy zabiegach operacyjnych lub udostepni instrumentarium do zabiegu w ww. terminie. 3.6.3. Przez pakiet startowy należy rozumieć zestaw zawierający pełny asortyment materiałów ortopedycznych – implantów umożliwiający przeprowadzenie zabiegu operacyjnego. 3.6.4. Rozliczanie za wykorzystane implanty nastąpi po ich wykorzystaniu na podstawie karty wszczepu po zrealizowaniu każdego zamówienia częściowego. 3.6.5. Dostawa implantów będących przedmiotem zamówienia wiąże się z udostępnieniem Zamawiającemu instrumentarium, czyli zestawu narzędzi do ich zakładania – dot. zad. nr 1,2, a w przypadku zad. nr 3 – udostępnienie do zabiegu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Instrumentarium zostanie przekazane Zamawiającemu protokolarnie, ale przez cały okres użytkowania jest własnością Wykonawcy. Udostępnienie odpowiedniego instrumentarium wymaga również przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie stosowania przedmiotu zamówienia. Udostępnienie instrumentarium odbywać się będzie wg zasad określonych w załączniku nr 1a do SIWZ i Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3.6.6. Przedmiot umowy określony w Pakiecie II, dostarczany będzie na podstawie „Protokołu zużycia” lub zgłoszenia telefonicznego, e-mailem, w terminie określonym w pkt. 4 SIWZ. 3.6.7. Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotu zamówienia na Blok Operacyjny w opakowaniach jałowych i innym , z oznaczeniem fabrycznym, a w przypadku wyrobów neisterylnych własciwei oznaczonych, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta danego asortymentu oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania wymaganej prawem aktualnej koncesji/ zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia/ zezwolenia na wytwarzanie surowców farmaceutycznych stanowiących przedmiot oferty – dot. Pakietu IV
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach