Przetargi.pl
Dostawa optycznego spektrometru emisyjnego z plazmą indukcyjnie sprzężoną ICP-OES wraz z instalacją, uruchomieniem, sprawdzeniem i przeszkoleniem pracowników dla Oczyszczalni Ścieków “WARTA” S.A. w Częstochowie

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa optycznego spektrometru emisyjnego z plazmą indukcyjnie sprzężoną ICP-OES wraz z instalacją, uruchomieniem, sprawdzeniem i przeszkoleniem pracowników dla Oczyszczalni Ścieków “WARTA” S.A. w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa optycznego spektrometru z plazmą indukcyjnie sprzężoną ICP-OES wraz z instalacją, uruchomieniem, sprawdzeniem i przeszkoleniem pracowników dla Oczyszczalni Ścieków “WARTA” S.A w Częstochowie. 2. Parametry spektrometru. Parametry wyszczególnione w tabeli należy rozumieć jako minimalne. Dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych. Lp. Parametr wymagany 1. monochromator typu Echelle 2. detektor CCD chłodzony elementem Peltiera 3. zakres spektralny co najmniej od 165 do 900 nm 4. dokładność długości fali <0,4 pm 5. dostęp do co najmniej 43 000 linii emisyjnych 6. rozdzielczość nie gorsza niż 9 pm przy 200 nm 7. palnik w układzie pionowym z możliwością obserwacji plazmy w trybie aksjalnym i radialnym 8. generator o częstotliwości co najmniej 27 MHz 9. możliwość regulacji mocy generatora w zakresie co najmniej od 800 do 1700 W 10. w pełni rozbieralny palnik umożliwiający wymianę pojedynczych części 11. usuwanie stożka tzw. zimnej plazmy 12. zamknięty układ chłodzenia 13. gotowość spektrometru do pracy w czasie nie dłuższym niż 30 min od włączenia 14. automatyczny podajnik do spektrometru na co najmniej 80 probówek o pojemności minimum 15 ml 15. możliwość doposażenia spektrometru w układ do generowania wodorków oraz specjalne komory mieszania dla prób zasolonych, organicznych i zawierających kwas HF 16. zestaw do sterowania spektrometrem o minimalnych wymaganiach : - procesor INTEL i3 lub i5 - DDRAM 8 GB - SSD 1 TB - zintegrowana karta graficzna - zintegrowana karta sieciowa, WiFi - 4 porty USB - klawiatura, mysz - monitor 21” - kolorowa drukarka laserowa A4 17. system operacyjny WINDOWS 10 + OFFICE 2019 H&B (PKC) 18. oprogramowanie w języku polskim lub angielskim do pracy spektrometru umożliwiające monitorowanie i sterowanie wszystkimi funkcjami i parametrami aparatu, zbieranie danych, dające możliwość wyboru algorytmu krzywej kalibracji, umożliwiające przygotowanie raportów projektowanych przez użytkownika, umożliwiające transfer danych do zewnętrznych programów do dalszej obróbki 19. instalacja, uruchomienie, sprawdzenie i szkolenie co najmniej 3 osób 20. gwarancja minimum 24 miesiące od daty uruchomienia spektrometru 21. autoryzowany polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny 22. deklaracja zgodności CE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych i zero groszy). 2. Forma wniesienia wadium: 1) pieniądz, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancja ubezpieczeniowa, 4) gwarancja bankowa, 5) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Termin wnoszenia wadium w pieniądzu upływa w dniu złożenia oferty o godzinie 09:30 z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom. 7. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub w tym również na przedłużony okres związania ofertą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Kompletna oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany druk Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 6) wykaz wykonanych lub wykonywanych zadań - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 7) oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 4 do SIWZ, 8) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 – załącznik nr 5 do SIWZ 9) parafowany wzór umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 6 do SIWZ, 10) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, 11) dokument potwierdzający wpłatę wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach