Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania zintegrowanego systemu budżetowania i controllingu.

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Konarskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256431976
  • Data zamieszczenia: 2022-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
    Konarskiego 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 256431976
    REGON: 000001471
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania zintegrowanego systemu budżetowania i controllingu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania zintegrowanego systemu budżetowania i controllingu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.2. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia z obsługi systemu po jego zainstalowaniu.3. Dostarczone oprogramowanie musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r.) i nieużywane.4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę realizowanych dostaw. Przedmiotowe zamówienie ma bowiem charakter wykonawstwa jednobranżowego. Ponadto ewentualny podział zamówienia na części groziłby generowaniem nadmiernych trudności oraz brakiem koordynacji skutkującymi poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. Podziału zamówienia nie dokonano z powodów kosztów i organizacyjnych np. związanych z potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Zamawiający z obawy co do możliwych zakłóceń we współpracy dwóch podmiotów, których nie da się wykluczyć przy żadnym z wariantów. Skoro nie ma jednego podmiotu kompleksowo świadczącego cały zakres dostawy aktualnie objętych jedną częścią, to niezależnie od konstrukcji prawnej współpracy zawsze istnieje ryzyko nie wykonania lub nieprawidłowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48620000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonywał lub wykonuje minimum trzy dostawy oprogramowania zintegrowanego systemu budżetowaniai controllingu odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (w tym jedna dostawa oprogramowania zintegrowanego systemu budżetowaniai controlingu na uczelni publicznej).2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:- wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach