Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10 10
81-338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
REGON: 00014500001111 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania statystycznego dla bazy danych AIS-PL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa uzupełniającego oprogramowania statystycznego dla bazy danych AIS-PL (narzędzia umożliwiające statystyczną analizę ruchu morskiego na podstawie danych pochodzących z istniejącej bazy danych systemu AIS-PL), zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w III części SIWZ, na zasadach określonych w projekcie umowy (II część SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację, uruchomienie, odbiór FAT i szkolenie (dla 2 osób) u producenta, a także roczne wsparcie techniczne oraz aktualizację oprogramowania. 3. Miejsce dostawy: Centrum VTS w Kapitanacie Portu Gdynia, ul. Polska 2, 81-339 Gdynia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484630001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., a w szczególności: 1) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy, która swoim rodzajem odpowiada przedmiotowi zamówienia, tj. dostawy oprogramowania statystycznego o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. należy złożyć: a) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie jest złożone wspólnie. Oświadczenie składa, ustanowiony do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnik b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2 lit b, c i e) - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2 lit. d) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 3) dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 lit. a i c) oraz w ppkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty o których mowa w pkt 3 ppkt 1 lit. b - nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieniem należy złożyć: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 3 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łącznie ich doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) 5. Wykonawcy posiadający dokumenty w walutach innych niż złoty dokonają przeliczenia z tej waluty na złoty wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną