Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 350 63 86 , fax. 34 3565870
- Data zamieszczenia: 2013-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Sobieskiego 9 9
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 34 350 63 86, fax. 34 3565870 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlubliniec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego i biurowego wraz z usługą szkoleniową w zakresie obsługi oprogramowania dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/48/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego i biurowego wraz z usługą szkoleniową w zakresie obsługi oprogramowania dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części zgodnie z poniższym podziałem: Część nr 1: Dostawa zestawów komputerowych w ilości 36 szt. oraz kserokopiarki w ilości 1 szt. Część nr 2: Dostawa monitorów komputerowych w ilości 36 szt. Część nr 3: Dostawa drukarek laserowych w ilości 6 szt. Część nr 4: Dostawa aktualizacji oprogramowania antywirusowego w ilości 70 szt. wraz z usługą szkolenia użytkowników. Część nr 5: Dostawa oprogramowania antywirusowego w ilości 40 szt. wraz z usługą szkolenia użytkowników. Część nr 6: Dostawa licencji bazy danych Oracle 11G Standard Edition One - licencja otwarta. Część nr 7: Dostawa licencji bazy danych Oracle 11G Standard Edition One - licencja dla 9 użytkowników. Część nr 8: Dostawa programu do wyznaczania JGP -1 szt. (3 licencje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (poszczególnych części) zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w kwocie: Część nr 1: 1200,00 zł. Część nr 2: 200,00 zł. Część nr 3: 100,00 zł. Część nr 4: 100,00 zł. Część nr 5: 100,00 zł. Część nr 6: 500,00 zł. Część nr 7: 100,00 zł. Część nr 8: 300,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.42.275 j. t. z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zmawiającego: BGŻ nr 40 2030 0045 1110 0000 0190 3010. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z przepisami ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlubliniec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę komputerów stacjonarnych
Dodano: 2016-07-27 - dostawa urządzeń do systemu BMS
Dodano: 2016-07-22
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Biura KZK GOP o parametrach i ilościach określonych w niżej wymienionych punktach
Dodano: 2016-07-22- DOSTAWY SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU MIASTA CHORZÓW NA POTRZEBY MONITORINGU
Dodano: 2016-07-19 - Dostawy sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Chorzów na potrzeby monitoringu
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Chorzów
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa komputerów i drukarek dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
Dodano: 2016-05-25 - CZĘŚĆ NR 1- Zakup i sukcesywna dostawa komputerów drukarek CZĘŚĆ nr 2- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych CZĘŚĆ nr 3- Zakup i sukcesywna dostawa oprogramowania dla MOPS w Mikołowie
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa sprzętu komputerowego i licencji, w podziale na 4 pakiety.
Dodano: 2016-03-11