Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania oraz wdrożenie do użytkowania oprogramowania finansowego dla Urzędu Miasta Pionki w ramach realizacji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach.

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, al. Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 341-42-01 , fax. 048 341-42-31
  • Data zamieszczenia: 2011-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    al. Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 341-42-01, fax. 048 341-42-31
    REGON: 00052537500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania oraz wdrożenie do użytkowania oprogramowania finansowego dla Urzędu Miasta Pionki w ramach realizacji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz wdrożenie do użytkowania oprogramowania finansowego dla Urzędu Miasta Pionki w ramach realizacji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi dostarczonego oraz wdrożonego do użytkowania oprogramowania. 1. Oprogramowanie finansowe 1.1.System finansowo-księgowy (oprogramowanie finansowe) ma być oprogramowaniem, które może pracować w sieciach lokalnych zarządzanych jednym z systemów operacyjnych. System ma pracować na jednej, jednolitej, relacyjnej bazie danych w architekturze trójwarstwowej - wspólnej dla wszystkich modułów tematycznych. Zintegrowany system finansowo-księgowy ma być systemem sieciowym, poszczególne moduły pracują na wspólnej bazie danych i w oparciu o wspólne słowniki. Zamawiający posiada serwer z zainstalowanym systemem Windows 2003 serwer. Jeżeli oprogramowanie dostarczone przez wykonawcę musi korzystać z innego systemu, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć serwer z możliwością zainstalowania w szafie RACK z zainstalowanym systemem operacyjnym. Na system finansowo-księgowy (oprogramowanie finansowe) składają się następujące moduły: - Moduł Finansowo - Budżetowy - Moduł do obsługi kasy ( KASA) - Moduł do obsługi ewidencji kadr i naliczania płac - Moduł do naliczania podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości (Podatki), - Moduł do ewidencji podatku od środków transportowych (STP) - Moduł do prowadzenia księgowości podatkowej - Moduł zawierający: opłaty za użytkowanie wieczyste, opłaty z tytułu dzierżawy gruntu i inne - Moduł Ewidencja działalności gospodarczej - Moduł Zarządzanie lokalami - Moduł faktury - Moduł Środki trwałe - Moduł Bankowość elektroniczna - Moduł administratora (Administrator) 1.2.Oprogramowanie finansowe ma być wykonana zgodnie z Dokumentacją projektowo-wykonawczą dotyczącą Dostawy i wdrożenia oprogramowania finansowego, będącą załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. Dostarczone i wdrożone do użytkowania oprogramowanie finansowe ma spełniać wszystkie cele i wymagania stawiane przez Zamawiającego, a opisane w ww. dokumentacji projektowo-wykonawczej. 1.3.Oprogramowanie finansowe ma spełniać wszystkie cele i wymagania stawiane przez Zamawiającego, a opisane w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ - Oprogramowanie finansowe - wymagania minimalne. 2.Wykonawca przeszkoli następującą liczbę pracowników zamawiającego z obsługi systemu: 1) 1 administratora - w liczbie 40 godzin 2) 20 pracowników Zamawiającego - w liczbie 140 godzin 3.Wykonawca dostarczy pełną dokumentację w języku polskim dotyczącą obsługi i zarządzania dostarczanym oprogramowaniem w formie papierowej i elektronicznej w formacie umożliwiającym odtworzenie za pomocą OpenOffice 2.0 lub nowszej, Adobe Reader lub przeglądarki internetowej. 4.Wykonawca będzie wykonywał usługi serwisu i wsparcia tj. świadczenie usług opieki autorskiej w okresie 5 lat od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 4.1.W przypadku wykonywania usługi serwisu i wsparcia tj. świadczenia usług opieki autorskiej w okresie krótszym niż 5 lat, kwota podana w ofercie ulegnie proporcjonalnemu pomniejszeniu. Będzie to miało miejsce w przypadku braku zakupu przez Zamawiającego licencji na dostarczone oprogramowanie po upływie 1 roku. 4.2.Świadczenie usług opieki autorskiej będzie polegało na: 1) Pomocy telefonicznej w zakresie użytkowania Systemu świadczonej przez wyspecjalizowany dział Wykonawcy, w dni robocze, w godzinach 8:00 - 16:00. 2) Usuwaniu błędów działania Systemu zgłoszonych przez Zamawiającego, odpowiednio: - w ciągu 48 godzin, w przypadku błędów krytycznych, uniemożliwiających pracę Systemu, - w ciągu 5 dni roboczych, w przypadku innych błędów. 3) Dostosowywaniu Systemu do zmian przepisów prawnych związanych bezpośrednio z jego funkcjonowaniem. 4) Przekazywaniu Zamawiającemu nowych wersji Systemu, będących wynikiem prac rozwojowych prowadzonych przez Wykonawcę. 5) Udostępnieniu Zamawiającemu serwerów internetowych Wykonawcy, w stopniu niezbędnym do prawidłowego działania Systemu. 6) Pomocy przy odtworzeniu systemu po wystąpieniu awarii z tworzonej zgodnie z harmonogramem kopii bezpieczeństwa w ciągu maksymalnie 72 godzin od chwili zgłoszenia w siedzibie Zamawiającego na wyraźną prośbę Zamawiającego. Czas rzeczywistej pracy Wykonawcy wlicza się w 100 godzin udzielonych przez Wykonawcę w ramach gwarancji, o których mowa w załączniku nr 3 do SIWZ, punkt 15 Dodatkowe wymagania, ppkt. 8. 5. Wykonawca dostarczy 20 szt. licencji dostępowych oprogramowania będącego przedmiotem umowy na okres 1 roku. 6. Wykonawca przeniesie dane z całego obecnie używanego przez Zamawiającego oprogramowania. Pozyskanie danych leży w gestii Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach