Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 60-163 Poznań, ul. Sieradzka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 685 272 , fax. 618 685 660
- Data zamieszczenia: 2020-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Sieradzka 29
60-163 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 685 272, fax. 618 685 660
REGON: 63966021000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodr.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania oraz odnowienie wsparcia i serwisu do systemów użytkowanych przez Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz odnowienie wsparcia i serwisu do systemów użytkowanych przez Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część 1 - Dostawa oprogramowania : Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego oprogramowania z legalnego kanału polskiej dystrybucji na koszt i ryzyko Wykonawcy. Klucz licencyjny i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nigdy wcześniej instalowane, używane ani aktywowane na innym urządzeniu. Część 2 - Odnowienie wsparcia i serwisu do systemu zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną i zakup dodatkowych modułów : Przedmiotem zamówienia jest: - zakup usługi wsparcia i serwisu dla 500 agentów posiadanego przez Zamawiającego programu do zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną IT Manager oraz 20 agentów mobilnych dla systemu Android przez okres kolejnych 12 miesięcy, - zakup dodatkowych 80 agentów mobilnych dla systemu Android z usługą wsparcia przez okres kolejnych 12 miesięcy, - zakup wspierającego pracę administratorów modułu automatyzacji zadań z usługą wsparcia przez okres kolejnych 12 miesięcy. Część 3 - Odnowienie wsparcia i serwisu do systemu szyfrującego : Przedmiotem części 3 zamówienia jest zakup usługi wsparcia i serwisu do posiadanego przez Zamawiającego programu ESET Endpoint Encryption PRO – licencja bezterminowa dla 300 użytkowników ze wsparciem aktywnym do 31 grudnia 2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48620000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną