Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania komputerowego dl Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Lipnicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8162951 wew.122 , fax. 033 8145931
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
    ul. Lipnicka 26 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8162951 wew.122, fax. 033 8145931
    REGON: 07001907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania komputerowego dl Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa oprogramowania komputerowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące parametry: a) uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz złożenie wymaganych oświadczeń, b) przedłożenie wymaganych dokumentów, c) przedłożenie ceny oferty, nie zawierającej błędów w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na podstawie art. 89 ustawy nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz), 2) wypełniony Formularz cenowy (załącznik nr 2 do siwz i umowy), 3) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a ustawy (załącznik nr 3 do siwz), 4) aktualny odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 5) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona przez Wykonawcę, 6) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) - ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V, pkt. od 3 i 4. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne, 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw oprogramowania komputerowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (razem nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty). Wymaga się co najmniej 1 zrealizowanego zamówienia na dostawę oprogramowania komputerowego, z ostatnich 3 lat (załącznik nr 4 do siwz). Wykaz dostaw winien zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego dostawę, - wartość brutto zamówienia, - przedmiot wykonanych dostaw, - datę (rok) wykonania dostaw, 8) referencje lub inne dokumenty (np. protokoły odbioru itp.), minimum 1, od Zamawiających dla których były realizowane dostawy potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt. 7 zostały wykonane z należytą starannością, referencje winny zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego dostawę, - przedmiot wykonywanych dostaw (lokalizacja, zakres), - ocenę wykonania dostaw dokonaną przez Zamawiającego, - datę (rok) wykonania dostaw, 9) dane dotyczące podwykonawców i zakresu dostaw przewidywanych im do przekazania (rzeczowo i kwotowo), brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanych przez niego dostaw skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się Wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie zakresu powierzanych mu dostaw. Wykonawca bezwzględnie zapewni, w umowach z podwykonawcami, aby suma wynagrodzeń ustalona w nich za zakres dostaw wykonywanych w podwykonawstwie nie przekroczyła wynagrodzenia przypadającego za ten zakres dostaw w jego ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach