Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Lipnicka 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8162951 wew.122 , fax. 033 8145931
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
ul. Lipnicka 26 26
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 8162951 wew.122, fax. 033 8145931
REGON: 07001907700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania komputerowego dl Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa oprogramowania komputerowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486200000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące parametry: a) uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz złożenie wymaganych oświadczeń, b) przedłożenie wymaganych dokumentów, c) przedłożenie ceny oferty, nie zawierającej błędów w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na podstawie art. 89 ustawy nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz), 2) wypełniony Formularz cenowy (załącznik nr 2 do siwz i umowy), 3) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a ustawy (załącznik nr 3 do siwz), 4) aktualny odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 5) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona przez Wykonawcę, 6) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) - ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V, pkt. od 3 i 4. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne, 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw oprogramowania komputerowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (razem nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty). Wymaga się co najmniej 1 zrealizowanego zamówienia na dostawę oprogramowania komputerowego, z ostatnich 3 lat (załącznik nr 4 do siwz). Wykaz dostaw winien zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego dostawę, - wartość brutto zamówienia, - przedmiot wykonanych dostaw, - datę (rok) wykonania dostaw, 8) referencje lub inne dokumenty (np. protokoły odbioru itp.), minimum 1, od Zamawiających dla których były realizowane dostawy potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt. 7 zostały wykonane z należytą starannością, referencje winny zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego dostawę, - przedmiot wykonywanych dostaw (lokalizacja, zakres), - ocenę wykonania dostaw dokonaną przez Zamawiającego, - datę (rok) wykonania dostaw, 9) dane dotyczące podwykonawców i zakresu dostaw przewidywanych im do przekazania (rzeczowo i kwotowo), brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanych przez niego dostaw skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się Wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie zakresu powierzanych mu dostaw. Wykonawca bezwzględnie zapewni, w umowach z podwykonawcami, aby suma wynagrodzeń ustalona w nich za zakres dostaw wykonywanych w podwykonawstwie nie przekroczyła wynagrodzenia przypadającego za ten zakres dostaw w jego ofercie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego i peryferyjnego oraz systemów operacyjnych dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie - część 2: zakup oprogramowania
Dodano: 2014-08-26 - Dostawa podzespołów komputerowych oraz oprogramowania serwerowego dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu
Dodano: 2011-08-25 - Dostawa podzespołów komputerowych oraz oprogramowania serwerowego dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu
Dodano: 2011-07-26 - Dostawa podzespołów komputerowych oraz oprogramowania serwerowego dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
Dodano: 2011-02-28 - Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - dostawa oprogramowania w gminie Kochanowice
Dodano: 2010-06-01