Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania i wsparcia technicznego

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7701 600 , fax. 71 7701 633
  • Data zamieszczenia: 2014-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
    ul. Gliniana 20-22 20-22
    50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7701 600, fax. 71 7701 633
    REGON: 93211248200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup-wroclaw.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania i wsparcia technicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZADANIE NR 1 Zakup oprogramowania i wsparcia technicznego 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przedłużenie aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia technicznego do dnia 30.09.2015 r. dla: Lp. Nazwa oprogramowania Ilość posiadanego wsparcia technicznego Data wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego A B C D 1 GWAVA Retain dla Novell GroupWise 230 skrzynek pocztowych 30.09.2014 2 GWAVA Reload 250 skrzynek pocztowych 30.09.2014 3 VMware vCenter Server 5 Essentials for vSphere, VMware vSphere 5 Essentials PLUS for 1 processor Basic Support (5x12) 6 procesorów 30.09.2014 4 Veeam Backup & Replication for VMware Enterprise Edition Tier A 4 procesory 30.09.2014 5 Novell Identity Assurance Solution 3.x 230 urządzeń 30.09.2014 6 Novell Open Workgroup Suite (NOWS) 230 urządzeń 30.09.2014 7 Novell SecureLogin 230 urządzeń 30.09.2014 8 Novell ZENworks Full Disk Encryption 230 urządzeń 30.09.2014 9 ZENworks Extension for NOWS 230 urządzeń 30.09.2014 2) zwiększenie ilości licencji niżej wymienionego oprogramowania odpowiednio o 10 skrzynek pocztowych lub 10 urządzeń (z 230 do 240 skrzynek pocztowych/urządzeń) oraz oraz zapewnienie wsparcia technicznego nowych licencji do 30.09.2015 r.: Lp. Nazwa oprogramowania A B 1 GWAVA Retain dla Novell GroupWise 2 Novell Identity Assurance Solution 3.x 3 Novell Open Workgroup Suite (NOWS) 4 Novell SecureLogin 5 Novell ZENworks Full Disk Encryption 6 ZENworks Extension for NOWS 2. Termin dostawy licencji i wsparcia technicznego: do 30 dni od daty podpisania umowy. 3. Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia technicznego to: a) data początkowa świadczenia usługi wsparcia tj. dzień odbioru potwierdzonego protokołem odbioru, nie później niż ostatni dzień terminu realizacji niniejszej umowy a w przypadku przedłużenia wsparcia technicznego - data zakończenia obowiązywania dotychczasowego wsparcia, tj. 30 września 2014 r. b) data końcowa świadczenia usługi wsparcia: 30 września 2015 r. 4. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w pkt 1 Zamawiający rozumie: a) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej w czasie pracy Urzędu od godz. 7:30 przez 12 godzin na dobę, 5 dni w tygodniu (12x5), od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi na problem: do 4 godzin od momentu zgłoszenia, b) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, użytkowania i konfiguracji, c) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych z oprogramowaniem, d) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates), e) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz jego najnowszych wersji (Product Upgrades), f) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych. 5. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu (odpowiednio: GWAVA, Novell, VMware) licencje oraz potwierdzenie zakupu usług, o których mowa w pkt 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty dotyczące wsparcia technicznego i licencji, w tym dokumentację użytkownika w języku polskim lub angielskim (w formie elektronicznej lub papierowej). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 6a do SIWZ. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZADANIE NR 2 Zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM 1. Przedmiotem umowy jest zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM, tj. przedłużenie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzenia Barracuda NG Firewall F600 w zakresie co najmniej takim jak aktualnie posiadane przez Zamawiającego, tj. serwis EU oraz IR wraz z wszystkimi opcjonalnymi modułami w tym: NG Web Security oraz NG SSL VPN and NAC, na okres 12 miesięcy, tj. od dnia 4 grudnia 2014 r. (wygaśnięcie aktualnie posiadanego wsparcia). 2. Wsparcie techniczne ma zapewniać: a) wymianę uszkodzonego urządzenia na nowe w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia, b) całodobowe wsparcie producenta (mailowe i telefoniczne), c) telefoniczne wsparcie polskiego dystrybutora w języku polskim dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 18:00, d) aktualizacje systemu operacyjnego urządzenia dające dostęp do nowych funkcji, poprawiające wydajność oraz bezpieczeństwo systemu UTM, e) przedłużenie gwarancji producenta na urządzenie na okres wsparcia technicznego, f) poprawne działanie i aktualizację serwisów Virus Scanner, DNS Service, Firewall, HTTP-Proxy, URL Filter, VPN Service. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 6b do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722530003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/?id=141872
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną