Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6946359 , fax. 22 6946076
- Data zamieszczenia: 2012-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
ul. Powsińska 69/71 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6946359, fax. 22 6946076
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania i rozbudowa systemu kontroli dostępu dla potrzeb Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje realizację 3 zadań: Zadanie 1- dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzeń dla systemu SKD w tym: a) dostawy: 1)przełącznika typu HP 2520-8-PoE Switch (J9137A) x 1 szt. - współpraca z posiadanymi przez Zamawiającego przełącznikami HP 25xx, HP 26xx oraz modułami ProCurve Gigabit-SX-LC Mini-GBIC, 2)modułu typu ProCurve Gigabit-SX-LC Mini-GBIC (J4858C) x 1 szt. - współpraca z posiadanymi przez Zamawiającego przełącznikami HP 25xx, HP 26xx; 3)UPS SUA 1000 RMI U2 x 1 szt (z możliwością zarządzania poprzez sieć LAN); 4)UPS Network Management Card 2 x 1 szt.; 5)Szafy wiszącej typu Rack 15U x 1 szt .; 6) 7szt x Sterownik ACX II 5740 z możliwością podłączenia 8 czytników wraz z obudową; 7) 7szt - Moduły rozszerzające sterowniki ACX o 4 wejścia uniwersalne i 4 wyjścia cyfrowe (XPBD4) 8)akumulatorów 18 ah/12v x7 szt.; 9)okablowania magistralnego (patchpanele, terminatory, patchcordy itp.) łączącego wybrane pomieszczenia techniczne w budynku A i w budynku 5 na terenie KPRM; 10) zasilaczy 24V DC, 12V DC do zasilenia instalowanych urządzeń systemów SKD, b) usługi: 1)skonfigurowanie urządzeń i integracja ich z działającym systemem Continuum - Andover Controls, 2)wykonanie instalacji kablowych, 3)wykonanie montażu i podłączenia urządzeń systemów SKD, 4)uruchomienie i testy systemu, 5)szkolenie personelu, 6)sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla ww. rozbudowy w formie papierowej i elektronicznej (przynajmniej po 2 egzemplarze każdego rodzaju). Zadanie 2: Usługa wymiany czytników typu GemPlus na czytniki zgodne z obowiązującym standardem w KPRM. Kolorystyka, parametry techniczne oraz wymiary musza być zgodne, z obecnie zainstalowanymi czytnikami w pozostałych częściach gmachu KPRM. Kolor czytników stosowany w KPRM - jasny beż. Usługa obejmuje: 1)dostawę i montaż oraz uruchomienie - 18 szt. czytników zbliżeniowych; 2)dostawę okablowania magistralnego (terminatory, patchcordy itp.) ; 3)wykonanie montażu (przebudowa podestów pod-czytnikowych) i podłączenia urządzeń systemów SKD; 4)skonfigurowanie urządzeń i ich integracja z systemem Continuum - Andover Controls; 5)uruchomienie i testy systemu; 6)szkolenie personelu; 7)sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla w/w prac w formie papierowej i elektronicznej w dwóch egzemplarzach każdego rodzaju. Zadanie 3: Aplikacja do archiwizacji bazy Continuum DB . Dostarczona aplikacja archiwizująca zdarzenia zapisywane w bazie danych Continuum DB, musi umożliwiać przeglądanie archiwum. Archiwizacji poddane będą zdarzenia z aktywności personelu, alarmy spływające z obiektu oraz aktywność użytkowników. Oprogramowanie musi działać w środowisku Windows Server 2003/2008 R2 oraz Microsoft SQL Server 2005/2008. W zakresie tego zadania należy wykonać : 1)oprogramowanie do archiwizowania bazy danych Contiuum DB wraz z możliwością ich przeglądania. 2)skonfigurowanie i integracja oprogramowania z systemem Continuum - Andover Controls. 3)uruchomienie i testy systemu, 4)szkolenie personelu. 5)sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla ww. rozbudowy w formie papierowej i elektronicznej (przynajmniej po 2 egzemplarze każdego rodzaju). Dostarczana i instalowana aplikacja musi być: 1)kompatybilna z istniejącym systemem kontroli dostępu opartym na platformie Continuum - Andover Controls. 2)umożliwić wykonanie archiwizacji danych obecnie przechowywanych w bazie Continuum DB, oraz przeglądanie wykonanego archiwum. 3)Objęta gwarancją na minimum 36 miesięcy. Serwis gwarancyjny świadczony w miejscu użytkowania aplikacji tj. w siedzibie KPRM. Wszystkie wskazane w opisie znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych, oraz mają służyć zapewnieniu zachowania spójnego środowiska sprzętowego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych pod warunkiem ich integracji z istniejącym systemem Continuum - Andover Controls oraz rozwiązaniami sprzętowymi i oprogramowaniem stosowanym przez Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać co najmniej klasę autoryzacji Brązowy Integrator Systemów firmy TAC Schneider Electric lub równoważną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429610001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 96 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W drugim etapie postępowania, Wykonawcy zaproszeni do składania ofert zobowiązani będą wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną