Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania i licencji systemu e-Urząd oraz modernizacja strony internetowej w ramach projektu ”Cyfrowe usługi publiczne w Gminie Spytkowice”

Gmina Spytkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34116 Spytkowice, ul. Zamkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 791 820 , fax. 338 791 560
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Spytkowice
    ul. Zamkowa 12
    34116 Spytkowice, woj. małopolskie
    tel. 338 791 820, fax. 338 791 560
    REGON: 7218209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania i licencji systemu e-Urząd oraz modernizacja strony internetowej w ramach projektu ”Cyfrowe usługi publiczne w Gminie Spytkowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oprogramowania i licencji systemu e-Urząd dla potrzeb Zamawiającego w podziale na części i obejmuje: CZĘŚĆ I Dostawę wraz z wdrożeniem e-Usług w zakresie następujących modułów: - udostępnienia e-Usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu podatków lokalnych, - udostępnienia e-Usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu gospodarki odpadami oraz komunikacja z firmami wywozowymi, - udostępnienia e-Usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie opłat lokalnych, - udostępniania informacja o stanie sprawy i korespondencji, - udostępnienie informacji w zakresie wykonania budżetu, WPF, oraz wymiana informacji budżetowo - finansowych między jednostkami organizacyjnymi a gminą, - udostępniania informacji i komunikacji ogólnej z mieszkańcami Gminy, - bezpieczeństwa przetwarzania danych – analizy i raporty, - rozwiązań IT w administracji, służących cyfryzacji procesów i procedur administracyjnych - systemy płacowo – kadrowe CZĘŚĆ II Modernizację strony internetowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie : a) CZĘŚĆ I - 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) b) CZĘŚĆ II - 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) w pieniądzu - winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Brzeźnicy - nr rachunku 57 8112 0008 0030 0214 2000 0040 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w postaci dokumentu (gwarancji, poręczenia) należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12 pok. nr 21. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Banku Spółdzielczym w Brzeźnicy nr rachunku 57 8112 0008 0030 0214 2000 0040 z dopiskiem ,,Wadium dot. Zadanie nr … PR.271.5.WB.UE.2017”. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA zgodnie z Załącznikiem nr 7 SIWZ; 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 4. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 6. Zestawienie oferowanych Rozwiązań – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 7a SIWZ - dotyczy CZĘŚCI I.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach