Politechnika Warszawska ogłasza przetarg
- Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 2346206, 2346630 , fax. 022 2346217, 6286075
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska
Pl. Politechniki 1 1
00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 2346206, 2346630, fax. 022 2346217, 6286075
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania firmy Autodesk w ramach Umowy Licencyjnej Autodesk Campus dla Regionu EMEA - Nr sprawy: ZP/D/ES/9/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oprogramowania firmy Autodesk w ramach Umowy Licencyjnej Autodesk Campus dla Regionu EMEA - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481900006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie 4, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3). Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty. 4). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5). Dokument, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający prawo Wykonawcy do odsprzedawania oprogramowania (wraz z licencjami) objętego Umową Licencyjną Autodesk Campus dla Regionu EMEA, wystawiony przez firmę AUTODESK oraz zobowiązanie do natychmiastowego informowania o wszelkich zmianach, jeśli dotyczą one informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i pozostałych załącznikach. 6). Wypełniony formularz cenowy podpisany przez osobę upełnomocnioną. 7). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Ocena spenienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego do diagnozy i terapii logopedycznej dla potrzeb Projektu Rozwój kompetencji studentów logopedii UPH w Siedlcach
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć logopedycznych w ramach projektu Franek i Jola chodzą do przedszkola
Dodano: 2014-12-04 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Somianka - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt audiowizualny, multimedialny, RTV i AGD
Dodano: 2014-07-08 - Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu 97/WOBIAK/SGGW/2014
Dodano: 2014-05-09 - Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do projektu Ocean możliwości w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w szkołach prowadzonych przez Gminę Krzynowłoga Mała
Dodano: 2014-02-13 - Przetarg nieograniczony na wykonanie platformy e-learningowej, 3 szkoleń e-learnigowych oraz aplikacji mobilnej a także świadczenie usług hostingu i wsparcia technicznego, w ramach projektu pt. Rozwój nauki - rozwojem regionu - stypendia i wsparcie towarzyszące dla mazowieckich doktorantów
Dodano: 2013-12-06 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA FlexPro 9
Dodano: 2013-10-03 - DOSTAWA PROGRAMU MATLAB, PROJEKTORA I EKRANU
Dodano: 2013-09-23 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA SPECJALISTYCZNEGO I PROGRAMU MATLAB
Dodano: 2013-08-07 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA I DYSPENSERA CYFROWEGO
Dodano: 2013-06-27